Ocena klienta B2B w Azji
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kuala Lumpur, Malezja
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 days
Tempo
Pełny etat
Czesne
SGD 2800 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Jan 2025
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ocena klienta B2B w Azji
Informacje o kursach językowych
To dwudniowe seminarium będą szkolić się do oceny i zarządzania klientów w sektorze B2B w Azji. Kurs uczy usystematyzowanego podejścia do oceny ofert fitness, w porównaniu do konkurenta produktów, ilościowo wielkości rynków i przetestować te rynki, nie biorąc na ryzyko zbyt wiele. Dodatkowo Seminarium stanowi wprowadzenie do ustanowienia kanałów sprzedaży, przygotowanie kampanii wprowadzenia produktu do obrotu i zarządzania relacjami ze swoimi kluczowymi klientami.
 
 
Dlaczego będziesz uczęszczać?
Oceny klientów w sektorze B2B, wybór odpowiedniej strategii sprzedaży wśród dziwnych rozwiązań i zarządzania kluczowych klientów są niezbędne do długoterminowego sukcesu i rentowności w Azji.To dwudniowe seminarium wyposaża Cię w profesjonalnych narzędzi do tworzenia trwałych, skuteczne i opłacalne kanałów sprzedaży w Azji.
 
 
Czy chcesz
 
- Zidentyfikować odpowiedni klientów B2B w Azji?
- Profilu i oceny potencjalnych klientów?
- Sprzedaż większej wartości dodanej opcji do istniejących klientów?
- Monitorowanie swoich klientów i przewidywanie ich potrzeb?
- Popraw swoje relacje z kluczowymi klientami?
- Ustanowienie trwałej strategii sprzedaży w Azji?
O szkole
pytania
Podobne kursy
Szkoła Letnia w Azji – Singapur
- Singapore, Singapur