Associate of Science in Environmental Studies

Informacje ogólne

Opis programu

Przegląd

Ten program jest przeznaczony dla studentów, którzy są aktywnie zainteresowani problemami środowiskowymi. Celem programu jest zapewnienie silnego zaplecza naukowego, umożliwiając uczniom wrażliwość i wiedzę na temat złożonych problemów środowiskowych, przed którymi stoi współczesne społeczeństwo. Został zaprojektowany, aby uwzględnić różnorodne zainteresowania i przyszłe plany studenta i nadaje się do przeniesienia na wyższe kierunki w badaniach środowiska, naukach o środowisku, badaniach interdyscyplinarnych, edukacji i innych programach nauczania.

Absolwenci studiów środowiskowych - AS pokażą:

  • Znajomość różnych zagadnień środowiskowych z różnych perspektyw,
  • Znajomość zasad chemii i matematyki,
  • Umiejętność prowadzenia eksperymentów naukowych metodą naukową,
  • Zdolność do bezpiecznej i efektywnej pracy w środowisku laboratoryjnym i w terenie, przy użyciu różnych urządzeń,
  • Umiejętności krytycznego myślenia niezbędne do wyciągania wniosków z danych naukowych.

Absolwenci będą również:

  • Umieć skutecznie mówić i pisać o kwestiach środowiskowych,
  • Przenieś do czteroletniej instytucji, aby uzyskać tytuł licencjata w dziedzinie badań środowiskowych lub nauk o środowisku.

122502_photo-1487875961445-47a00398c267.jpgJason Blackeye / Unsplash

Ogólne wymagania edukacyjne

W ramach edukacji policealnej studenci powinni opanować wybrany przez siebie przedmiot, niezależnie od tego, czy chodzi o sztukę wyzwoloną, naukę czy jedną z wielu dyscyplin zawodowych. Jednak jednym z głównych celów edukacji pomaturalnej jest poszerzenie perspektywy ucznia na świat. Obejmuje to kontakt z nowymi pomysłami, wyzwaniami dla utrwalonych lub wcześniej utrzymywanych punktów widzenia oraz wprowadzenie do nieznanych i ekscytujących sposobów patrzenia i radzenia sobie z myślami. To poprzez ekspozycję na szerszą edukację ogólną studenci zdobywają umiejętności, które stanowią podstawę do dalszych studiów i pracy. Takie umiejętności obejmują krytyczne myślenie, analizę argumentów, odpowiednie podejście metodologiczne, różnorodność rozumienia, wdrażanie technologii i podstawowe nawyki pracy. Taka podstawa zapewnia również uczniom ramy, dzięki którym mogą lepiej zrozumieć i docenić wybrany przez siebie kierunek studiów.

W tym duchu Rada Powiernicza SUNY zatwierdziła wymóg dotyczący wykształcenia ogólnego w grudniu 1998 r. Wymóg ten wymaga co najmniej trzydziestu (30) punktów studiów w różnych kluczowych obszarach akademickich dla wszystkich studentów, którzy mają ukończyć szkołę SUNY z licencjat. W tym celu SUNY opracował następujące dziesięć efektów uczenia się uczniów:

Efekt uczenia się 1 Matematyka
Efekt uczenia się 2 Nauki przyrodnicze
Efekt 3 Nauki społeczne
Efekt uczenia się 4 Amerykańska historia
Efekt uczenia się 5 Zachodnia cywilizacja
Efekt uczenia się 6 Inne cywilizacje świata
Efekt uczenia się 7 Humanistyka
Efekt uczenia się 8 Sztuki
Efekt uczenia się 9 Język obcy
Efekt uczenia się 10 Podstawowa komunikacja

Oprócz tych kandydatów, którzy pomyślnie ukończyli studia, muszą wykazać się kompetencjami w dwóch obszarach:

Krytyczne myślenie (rozumowanie)
Zarządzanie informacją

Efekt uczenia się ucznia w krytycznym myśleniu jest zawarty na każdym kursie kształcenia ogólnego, za który przyznaje się zaliczenie za efekty uczenia się od drugiego do siódmego (2-7) i efekt uczenia się przez ucznia 10. Zarządzanie informacją odbywa się w całym programie nauczania.

SUNY Wymagania dotyczące edukacji ogólnej początkowo obowiązywały wszystkich studentów, którzy rozpoczęli studia jesienią 2000 roku lub później. W 2010 r. Rada Powiernicza SUNY zmieniła ogólne wymagania w zakresie edukacji, aw 2013 r. Dodatkowo zawarła szczegółowe zalecenia dotyczące ich wdrożenia w szkołach wyższych, które mają ułatwić bezproblemowy transfer studentów do 4-letnich instytucji SUNY. SUNY Sullivan pomaga swoim uczniom w spełnianiu aktualnych wymagań edukacji ogólnej określonych przez SUNY. W tym celu SUNY SULLIVAN wymaga, aby każdy student, który ukończy stopień Associate in Arts (AA) lub Associate in Science (AS), ukończył trzydzieści punktów w co najmniej siedmiu z dziesięciu obszarów kształcenia ogólnego i wykazywał się umiejętnością krytycznego myślenia i zarządzanie informacjami. W zakresie praktycznego zastosowania niniejsza polityka wymaga, aby każdy odbiorca stopnia AA i AS wykazał:

  1. Wiedza i umiejętności w dwóch wymaganych obszarach: podstawowa komunikacja i matematyka;
  2. Wiedza i umiejętności w pięciu z ośmiu następujących obszarów: nauki przyrodnicze, nauki społeczne, historia Ameryki, cywilizacja zachodnia, inne cywilizacje światowe, nauki humanistyczne, sztuka i języki obce; i
  3. Kompetencje w dwóch wymaganych obszarach, krytyczne myślenie i zarządzanie informacjami.

Czesne

121761_ScreenShot2019-09-25at10.52.24AM.png

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first j ... Czytaj więcej

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first job, transferring to a four-year college or university or enhancing your personal and professional skills. Pokaż mniej