Associate of Science in Electronics and Computer Engineering Technology
Mt. San Antonio College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Los Angeles, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 362 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* w stanie; Poza stanem: 20 040,00 $
Wstęp
Program certyfikatów Electronics and Computer Engineering Technology (ECET) przygotowuje osoby do początkowego zatrudnienia lub doskonalenia istniejących umiejętności w dziedzinie elektroniki lub do przeniesienia na programy BS w dziedzinie technologii elektronicznej lub technologii przemysłowej oferowane w systemie CSU. Kursy wymagane do uzyskania certyfikatu — wiele z nich jest bezpośrednio związanych z ich odpowiednikami w CSU, są takie same jak w przypadku programu ECET AS, z wyjątkiem wymogu kształcenia ogólnego w college'u. Oprócz wystawienia studentów na podstawowe tematy, takie jak komponenty i obwody, program obejmuje zajęcia z zaawansowanych dziedzin, w tym mikrokontrolerów i interfejsów, komunikacji i przemysłowych sterowników elektronicznych. Prawie wszystkie laboratoria mają nowy, najnowocześniejszy sprzęt, aby zapewnić uczniom wysokiej jakości praktyczne doświadczenia edukacyjne.
Studenci kończący program certyfikacji ECET posiadają duże umiejętności, aby byli wszechstronnymi pracownikami. Typowe klasyfikacje stanowisk na poziomie techników obejmują technika serwisu terenowego, inżyniera terenowego, technika serwisu komputerowego, technika obsługi klienta, technika komunikacji, technika konserwacji i technika elektronika. Wszyscy studenci, którzy ukończyli program certyfikacyjny, są automatycznie uprawnieni do otrzymania, bez dalszych egzaminów, licencji technika IV klasy wydanej przez National Association of Radio and Telecommunication Engineers (NARTE).
Galeria
Rekrutacja
Program
Ten stopień wymaga ukończenia zajęć z edukacji ogólnej oraz:
Wymagane kursy
- ELEC 11 Zastosowań technicznych w mikrokomputerach, 3 jednostki
- Symulacja komputerowa i rozwiązywanie problemów ELEC 12, 2 jednostki
- Obwody elektroniczne ELEC 50A - prąd stały (DC), 4 jednostki
- Obwody elektroniczne ELEC 50B (AC), 4 jednostki
- ELEC 51 Urządzenia i obwody półprzewodnikowe, 4 jednostki
- ELEC 53 Systemy komunikacyjne, 4 jednostki
- Elektronika przemysłowa ELEC 54A, 4 jednostki
- Przemysłowe systemy elektroniczne ELEC 54B, 3 jednostki
- ELEC 55 Komunikacja mikrofalowa, 4 jednostki
- Elektronika cyfrowa ELEC 56, 4 jednostki
- ELEC 61 Montaż i produkcja elektroniki, 3 jednostki
- Systemy mikrokontrolerów ELEC 74, 4 jednostki
- TECH 60 Relacje z klientem dla technika, 2 jednostki
- Całkowita liczba jednostek: 45
Zalecane przedmioty do wyboru
- Programowanie CISP 11 w Visual Basic, 3 jednostki
- Zaawansowany montaż i przeróbka ELEC 62 do montażu powierzchniowego, 2 jednostki
- Przygotowanie ogólnej licencji operatora radiotelefonu ELEC 76 FCC, 2 jednostki
- ELEC 10 Wprowadzenie do mechatroniki, 2 jednostki
- CNET 56 Sieci komputerowe, 4 jednostki
Wynik programu
Programowe efekty uczenia się
Po pomyślnym ukończeniu tego programu uczeń będzie mógł:
- Zastosuj znajomość zasad elektroniki w obszarach komunikacji, elektroniki przemysłowej i mikrokontrolerów.
- Zademonstrować prawidłowe korzystanie z elektronicznego sprzętu testującego i powiązać wyniki pomiarów z zachowaniem obwodów w laboratorium.
- Określ ilościowo nieznane parametry elektryczne na podstawie podanych lub zmierzonych wartości i wykorzystaj te wyniki do oceny lub rozwiązywania problemów w obwodzie i działaniu systemu.
- Komunikować, werbalnie i pisemnie, znajomość pojęć elektrycznych i ich zastosowania do obserwowanych zachowań obwodów i systemów.
- Na kursach zaawansowanych połącz koncepcje poznane na kursach wprowadzających z bardziej ogólnymi zasadami mającymi zastosowanie w kontekście zatrudnienia.
Efekty uczenia się uczniów
* Efekty uczenia się studentów obejmują ogólne umiejętności, wiedzę lub aplikacje, które studenci powinni zademonstrować po ukończeniu kursu lub programu studiów. Wydział dyscypliny odpowiedzialny za kurs lub program opracowuje te wyniki, a także mierzy lub ocenia uczniów w celu ustalenia, czy wyniki są osiągane. Celem oceny efektów uczenia się uczniów jest pomoc w ulepszaniu naszych kursów, programów nauczania, sukcesów uczniów i/lub instrukcji. Efekty uczenia się ucznia na poziomie kursu nie muszą być wyczerpujące, mogą koncentrować się na konkretnym aspekcie kursu, a pomiary tych ocen niekoniecznie są częścią ocen ucznia z kursów. Pamiętaj, że efekty uczenia się uczniów niekoniecznie odzwierciedlają cały materiał i cele, których należy się nauczyć na kursie.