Keystone logo

Dyplom ukończenia studiów dwuletnich w dziedzinie sztuk pięknych (Associate of Arts) Programy w Zarządzanie marketingowe 2024

Filtry

Filtry

  • Dyplom ukończenia studiów dwuletnich w dziedzinie sztuk pięknych (Associate of Arts)
  • Marketing
  • Marketing
Kierunki studiów
  • Marketing (0)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

Dyplom ukończenia studiów dwuletnich w dziedzinie sztuk pięknych (Associate of Arts) Programy w Zarządzanie marketingowe

Po ukończeniu szkoły średniej lub certyfikacji GED, dyplom ukończenia studiów zapewnia studentom skupienie się na konkretnej dziedzinie i pomaga im zdobyć umiejętności wymagane do uzyskania pozycji na poziomie podstawowym. Kursy koncentrują się na konkretnym programie szkoleniowym dla wybranych środowisk pracy.

Co to jest Associate of Arts w zarządzaniu marketingiem? To studia licencjackie koncentruje się na podstawowych zasadach biznesu i jak przemysł reklamuje produkty dla konsumentów. Może to obejmować zrozumienie komunikacji, zachowań, filozofii i sposobu, w jaki te sposoby myślenia są przydatne w handlu detalicznym i badaniach. Program nauczania zazwyczaj oferuje praktyczne aplikacje, które pomagają rozwinąć umiejętności potrzebne do osiągnięcia sukcesu w dziedzinie marketingu. Rozumiejąc, co motywuje konsumenta do zakupu i filozofię kryjącą się za konkretnymi kampaniami promocyjnymi, absolwenci mogą lepiej rozpoznać, jak dystrybuować i wyceniać przedmioty.

Absolwenci zarządzania marketingiem uczą się, jak pracować nad projektami zespołowymi, współpracując ze sobą w celu opracowania strategii i kampanii reklamowych. Uczą się również komunikować, analizując dane rynkowe. Dodatkowo uczniowie rozwijają umiejętność efektywniejszego zarządzania czasem, gdy stają się wymagalne.

Associate of Arts w zakresie zarządzania marketingowego zajmuje zazwyczaj od jednego do trzech lat. Koszt tej edukacji jest różny w zależności od szkoły i kraju, dlatego ważne jest, aby znaleźć szkołę i miejsce zainteresowania oraz poprosić o listę kosztów związanych z tym programem.

Wielu absolwentów zarządzania marketingowego poszukuje pracy jako analitycy trendów produktowych, dyrektorzy ds. Public relations i eksperci rynkowi. Inne stanowiska mogą obejmować asystenta badawczego, specjalistę ds. Zarządzania produktami i reklamodawcę korporacyjnego. Jeszcze inni absolwenci mogą znaleźć stanowiska w prywatnych korporacjach jako deweloperzy kampanii, analitycy cenowi i dyrektorzy mediów.

Kształcenie na odległość otwiera drzwi dla wielu osób, które nie mogą uczęszczać na zajęcia w kampusie. Jeśli interesuje Cię internetowy Associate of Arts in Marketing Management, wyszukaj swój program poniżej i skontaktuj się bezpośrednio z biurem rekrutacyjnym wybranej szkoły, wypełniając formularz zgłoszeniowy.