Associate of Arts in Music
Mt. San Antonio College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Los Angeles, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 362 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* za jednostkę czesnego poza stanem - 46 USD / za jednostkę czesnego mieszkańców Kalifornii
Wstęp
Muzyka to szeroko zakrojona dyscyplina akademicka z podstawowymi zajęciami z teorii i wykonawstwa. Oczekuje się, że poprzez zapewnienie teoretycznego zrozumienia rozwoju i tworzenia muzyki, wraz z wymaganą biegłością techniczną, umiejętności te zostaną wykorzystane do wykazania wrażliwości i kreatywności muzycznej jako solista lub w kontekście zespołu muzycznego. Aby dalej rozwijać te umiejętności, należy również wziąć udział w fakultatywnych kursach z zakresu gry na fortepianie i historii muzyki. Dyplom wymaga czterech semestrów teorii, czterech semestrów muzyki użytkowej (lekcje) i czterech semestrów zespołu muzycznego, aby zapewnić umiejętności niezbędne do przeniesienia się do 4-letniej instytucji w celu kontynuowania studiów muzycznych, w tym kompozycji, wykonawstwa i/ lub edukacja muzyczna.
Aby uzyskać stopień naukowy do przeniesienia, student musi ukończyć 60 semestralnych jednostek, które kwalifikują się do przeniesienia do CSU, które składają się z wzoru IGETC lub CSU GE szerokości i specjalizacji co najmniej 18 jednostek. Studenci muszą mieć minimalny GPA 2,0 we wszystkich kursach zbywalnych CSU, aby otrzymać stopień naukowy do przeniesienia, a wszystkie kursy na specjalności muszą być ukończone z C lub lepszym. Studenci uzyskujący stopień naukowy w celu przeniesienia nie będą musieli spełniać żadnych innych lokalnych wymagań dotyczących ukończenia studiów.
Galeria
Rekrutacja
Program
Wymagane kursy
Teoria i muzykalność
Wybierz jeden kurs z poniższych: 3-4 jednostki
- MUS 2 Teoria muzyki i MUS 5A oraz podstawy muzykowania
- MUS 7 Podstawy muzyki
- MUS 3A Teoria muzyki I, 3 jednostki
- MUS 3B Teoria muzyki II, 3 jednostki
- MUS 3C Teoria muzyki III, 3 jednostki
- MUS 5B Muzykarstwo I, 1 Jednostka
- MUS 6A Muzykarstwo II, 1 jednostka
- MUS 6B Muzykarstwo III, 1 jednostka
Muzyka stosowana
4 semestry po 0,5 jednostki, 2 jednostki
- MUS 16 Instrukcja indywidualna
Ensemble
6 jednostek lub 4 semestry, zmienne po 1,5-2 jednostki, 5-8 jednostek
- MUS 27 Muzyka Kameralna
- Chór Koncertowy MUS 31
- Żeński Zespół Wokalny MUS 34
- Opaska laboratoryjna MUS 39
- MUS 45 Śpiewaków Kameralnych
- Zespół Jazzowy MUS 47
- Męski Zespół Wokalny MUS 48
- Zespół Dęty MUS 49
- Chór Improwizacji i Wykonawstwa Jazzowego MUS 50
Całkowita liczba jednostek dla majora: 23-26
Edukacja ogólna CSU lub wzór IGETC*: 39-42 jednostki
Całkowita liczba jednostek: 60
*Kursy mogą być liczone podwójnie w CSU-GE lub IGETC.
Wynik programu
Programowe efekty uczenia się
Po pomyślnym ukończeniu tego programu uczeń będzie mógł:
- Zademonstruj biegłość w próbach, współpracy i wykonywaniu muzyki w szerokim zakresie stylów kompozytorskich i w różnych miejscach.
- Wykazać się biegłością w analizie i komponowaniu muzyki tonalnej.
- Studenci zademonstrują biegłość w dyktando i śpiewie akustycznym muzyki tonalnej
- Wykazać biegłość w czytaniu a vista, transpozycji i improwizacji na klawiaturze
- Rozumieć i komunikować na piśmie konteksty kulturowe i historyczne muzyki, a także różnice stylistyczne w zachodnich tradycjach klasycznych.
Efekty uczenia się uczniów
* Efekty uczenia się studentów obejmują ogólne umiejętności, wiedzę lub aplikacje, które studenci powinni zademonstrować po ukończeniu kursu lub programu studiów. Wydział dyscypliny jest odpowiedzialny za kurs lub program rozwijający te wyniki, a także mierzy lub ocenia uczniów w celu ustalenia, czy wyniki są osiągane. Celem oceny efektów uczenia się uczniów jest pomoc w ulepszaniu naszych kursów, programów nauczania, sukcesów uczniów i/lub instrukcji. Efekty uczenia się ucznia na poziomie kursu nie muszą być wyczerpujące, mogą koncentrować się na konkretnym aspekcie kursu, a pomiary tych ocen niekoniecznie są częścią ocen ucznia z kursów. Pamiętaj, że efekty uczenia się uczniów niekoniecznie odzwierciedlają cały materiał i cele, których należy się nauczyć na kursie.