Associate of Applied Science in Graphics Graphics / Graphic Design

Informacje ogólne

Opis programu

Przegląd

Dzięki gwałtownemu rozwojowi sieci i dużemu popytowi na tradycyjne publikacje, zdolność do projektowania i produkcji atrakcyjnych i skutecznych cyfrowych i drukowanych materiałów graficznych zapewnia ekscytującą i satysfakcjonującą karierę. Projektanci zdolni do pracy z nowymi mediami znajdą wiele możliwości. SUNY Sullivan ma tradycję zdobywania dyplomów specjalistów, którzy rozumieją, że dobre wzornictwo i wiedza techniczna łączą się, aby dawać doskonałe wyniki.

Udogodnienia obejmują laboratoria Apple Macintosh z oprogramowaniem, w tym PhotoShop, Illustrator, Quark, Dreamweaver, Flash i Cinema 4 D. Zadania uczniów SUNY Sullivan mają na celu stworzenie portfolio przykładowych prac, które można zaprezentować w poszukiwaniu pracy lub przenieść do czteroletnich instytucji .

Wymagania dotyczące ukończenia szkoły (62-64 punktów)

Absolwenci grafiki komputerowej / projektowania graficznego - AAS będą mieli:

  • Udowodniono znajomość zasad projektowania, typografii i grafiki komputerowej stosowanej w profesjonalnym środowisku projektowym oraz wykazano profesjonalizm w sobie i ich pracy, a także skutecznie wygenerować mnogość i kreatywne rozwiązania problemów projektowych i fotograficznych oraz rozwinąć umiejętności oceny własnych i praca innych oraz
  • Zintegrowane umiejętności myślenia poznawczego i kreatywnego z profesjonalnymi i namacalnymi rezultatami.

122499_photo-1540242908484-50aa09aea5a7.jpgKerde Severin / Unsplash

Ogólne wymagania edukacyjne

W ramach edukacji policealnej studenci powinni opanować wybrany przez siebie przedmiot, niezależnie od tego, czy chodzi o sztukę wyzwoloną, naukę czy jedną z wielu dyscyplin zawodowych. Jednak jednym z głównych celów edukacji pomaturalnej jest poszerzenie perspektywy ucznia na świat. Obejmuje to kontakt z nowymi pomysłami, wyzwaniami dla utrwalonych lub wcześniej utrzymywanych punktów widzenia oraz wprowadzenie do nieznanych i ekscytujących sposobów patrzenia i radzenia sobie z myślami. To poprzez ekspozycję na szerszą edukację ogólną studenci zdobywają umiejętności, które stanowią podstawę do dalszych studiów i pracy. Takie umiejętności obejmują krytyczne myślenie, analizę argumentów, odpowiednie podejście metodologiczne, różnorodność rozumienia, wdrażanie technologii i podstawowe nawyki pracy. Taka podstawa zapewnia również uczniom ramy, dzięki którym mogą lepiej zrozumieć i docenić wybrany przez siebie kierunek studiów.

W tym duchu Rada Powiernicza SUNY zatwierdziła wymóg dotyczący wykształcenia ogólnego w grudniu 1998 r. Wymóg ten wymaga co najmniej trzydziestu (30) punktów studiów w różnych kluczowych obszarach akademickich dla wszystkich studentów, którzy mają ukończyć szkołę SUNY z licencjat. W tym celu SUNY opracował następujące dziesięć efektów uczenia się uczniów:

Efekt uczenia się 1 Matematyka
Efekt uczenia się 2 Nauki przyrodnicze
Efekt 3 Nauki społeczne
Efekt uczenia się 4 Amerykańska historia
Efekt uczenia się 5 Zachodnia cywilizacja
Efekt uczenia się 6 Inne cywilizacje świata
Efekt uczenia się 7 Humanistyka
Efekt uczenia się 8 Sztuki
Efekt uczenia się 9 Język obcy
Efekt uczenia się 10 Podstawowa komunikacja

Oprócz tych kandydatów, którzy pomyślnie ukończyli studia, muszą wykazać się kompetencjami w dwóch obszarach:

Krytyczne myślenie (rozumowanie)
Zarządzanie informacją

Efekt uczenia się ucznia w krytycznym myśleniu jest zawarty na każdym kursie kształcenia ogólnego, za który przyznaje się zaliczenie za efekty uczenia się od drugiego do siódmego (2-7) i efekt uczenia się przez ucznia 10. Zarządzanie informacją odbywa się w całym programie nauczania.

SUNY Wymagania dotyczące edukacji ogólnej początkowo obowiązywały wszystkich studentów, którzy rozpoczęli studia jesienią 2000 roku lub później. W 2010 r. Rada Powiernicza SUNY zmieniła ogólne wymagania w zakresie edukacji, aw 2013 r. Dodatkowo zawarła szczegółowe zalecenia dotyczące ich wdrożenia w szkołach wyższych, które mają ułatwić bezproblemowy transfer studentów do 4-letnich instytucji SUNY. SUNY Sullivan pomaga swoim uczniom w spełnianiu aktualnych wymagań edukacji ogólnej określonych przez SUNY. W tym celu SUNY SULLIVAN wymaga, aby każdy student, który ukończy stopień Associate in Arts (AA) lub Associate in Science (AS), ukończył trzydzieści punktów w co najmniej siedmiu z dziesięciu obszarów kształcenia ogólnego i wykazywał się umiejętnością krytycznego myślenia i zarządzanie informacjami. W zakresie praktycznego zastosowania niniejsza polityka wymaga, aby każdy odbiorca stopnia AA i AS wykazał:

  1. Wiedza i umiejętności w dwóch wymaganych obszarach: podstawowa komunikacja i matematyka;
  2. Wiedza i umiejętności w pięciu z ośmiu następujących obszarów: nauki przyrodnicze, nauki społeczne, historia Ameryki, cywilizacja zachodnia, inne cywilizacje światowe, nauki humanistyczne, sztuka i języki obce; i
  3. Kompetencje w dwóch wymaganych obszarach, krytyczne myślenie i zarządzanie informacjami.

Czesne

121761_ScreenShot2019-09-25at10.52.24AM.png

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first j ... Czytaj więcej

Welcome to SUNY Sullivan, a comprehensive community college in the SUNY (State University of New York) system. We’re committed to helping you prepare for the future whether you’re getting your first job, transferring to a four-year college or university or enhancing your personal and professional skills. Pokaż mniej