Wyższy dyplom Screen Media to dwa lata, oczywiście w pełnym wymiarze czasu, który został zaprojektowany, aby dostać się do świata filmu, telewizji i efektów wizualnych. Jest to praktyczny kurs zaprojektowany, aby zapewnić najlepsze wykształcenie techniczne z wykorzystaniem najnowszych state-of-the-art technologii.

Kurs ten został napisany w porozumieniu z wiodącymi filmów i efekty wizualne typu studio, co pozwala wykonać imponujące projekty filmowe, które prezentują swoje umiejętności i stworzyć profesjonalny show-kołowrotek zaimponować potencjalnych pracodawców.

Treść kursu

Rok

Uczniowie rozwijają swoje umiejętności w modelowaniu 3D, teksturowania UVW unwrapping, takielunek, animacji, oświetlenia, przy użyciu kamery, renderowania i compositingu. Studenci będą koncepcji, modelu i animacji postaci, poziomy projekt gry, tworzyć wysokiej szczegóły stworzeń, budować realistyczne środowiska i jednostek krótki film animowany.

Rok dwa

W dwa lata, będziesz skonfigurować do pracy w strukturach zespołu kierowanego tak jak w rzeczywistym świecie pracy Przemysłu. Oprócz nauki zaawansowanego modelowania wielokątów, realistyczne wysokiej oświetlenia, teksturowania i zaawansowanej realistycznej animacji postaci, oczywiście uwzględnia umiejętności w zakresie organizacji, zarządzania czasem i projektami.

Oczywiście trenuje można wyrazić i przedstawić swoje pomysły na kolegów. To daje doświadczenie i narzędzia dla produkcji, zarządzania i pisania scenariuszy, podstawowych umiejętności z wielu rozwoju kariery i rozwoju.

Główne Ekran projektu

Studenci są zobowiązani do ukończenia dwa główne projekty grupowe ponad roku. Jeden projekt grupy symulacji przemysł i inne indywidualnej oceny następujące modelu produkcji wstępnej koncepcji i rozpoczynającej się aż do storyboardów produkt końcowy.

Te projekty wraz z indywidualnych projektów, dostarczy imponujący materiał dla indywidualnych showreels podyplomowych, demonstrując umiejętności we wszystkich aspektach produkcji animacji, od modelowania animatik i znaków do post-produkcji.

Tematy dla każdego roku

Rok

  • Modelowanie 3D
  • Teksturowanie
  • UV Unwrapping
  • Olinowanie
  • Animacja
  • Oświetlenie
  • Korzystanie z kamery
  • Wiadczenia
  • Komponowanie

Rok dwa

  • Modelowanie zaawansowane Wysoka Polygon
  • Oświetlenie
  • Teksturowanie
  • Animacja postaci zaawansowane
  • Czas i zarządzania projektami
  • Komponowanie
  • Story Wyżywienie

Studenci wykorzystują oprogramowanie standardowe przemysłu i zasobów, takich jak:

  • Maya - Modelowanie, takielunek, animacji, renderingu i oświetlenie
  • ZBrush - wysoka szczegóły rzeźby i teksturowanie
  • Photoshop - Praca mapy tekstury i Sztuka
  • Nuke - Komponowanie i mecz poruszających
  • Premiere - Edycja wideo
  • Arnold / Mental Ray - Rendering

Jednostki kompetencji

Rdzeń

  • BSBCRT501A Pochodzą i opracować koncepcje
  • BSBCRT601A Badania i stosowania pojęć i teorii kreatywności

Obieralnych

  • BSBOHS509A Zapewnienie bezpiecznego miejsca pracy
  • Produkcja CUETEM08B Uświadom
  • BSBPMG510A Zarządzanie projektami
  • CUFANM402A Tworzenie cyfrowych efektów wizualnych
  • CUEPRP501A wyobrazić, rozwijać i realizować projekty rekwizyty
  • Skrypty CUFWRT602A Edytuj
  • CUFWRT601A Napisz skryptów
  • CUFWRT501A Rozwój fabuły i zabiegi
  • CUFDRT601A Ustanowienie twórczą wizję produkcji ekranu
  • CUFCAM601A Bezpośredni zdjęć do produkcji ekranów
  • CUESET501A wyobrazić, rozwijać i realizować wyznaczone projekty
  • CUFPPM602A Planowanie i zarządzanie filmu i post-produkcja mediów
  • BSBSUS501A Opracowanie polityki w miejscu pracy i procedur dla zrównoważonego rozwoju
  • Projektowanie i animacja CUFANM503A cyfrowy efekt wizualny
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 6 więcej kursów w Academy of Interactive Entertainment »

Ten kurs jest Online, Na kampusie
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Duration
2 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń

Otwórz rejestrację

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa