Animacja, VXF, gry i VR: podstawy
Escola Britânica de Artes Criativas
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Pinheiros, Brazylia
Języki
Portugalski, Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 months
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
BRL 1300 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 6 RATY PO 1300 BRL
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
O Wiki
Wyjątkowa okazja, aby zbliżyć się do uniwersum grafiki komputerowej i zdobyć ogólną wiedzę w różnych jej segmentach, takich jak: Animacja, Concept Art, Efekty Specjalne (VFX), Gry i Wirtualna Rzeczywistość (VR). Nauka odbywa się podczas opracowywania serii projektów, czyli student „uczy się przez działanie”, w 100% praktyczny i interdyscyplinarny sposób. Program powstał z myślą o studentach, którzy interesują się tematyką, ale mają niewielkie lub żadne doświadczenie i chcieliby zostać profesjonalistami w danej dziedzinie lub zmienić zawód.
Kurs składa się z trzech modułów. W pierwszym opracowuje się kluczowe elementy, takie jak: przechwytywanie obrazu, tworzenie z surowca oraz ogólne pojęcia dotyczące głównego oprogramowania wykorzystywanego w branży. Na tym etapie zawody w obszarach są kontekstualizowane. W drugim i trzecim module student wybiera konkretny obszar do głębszego rozwoju: Animacja, Gry lub Efekty wizualne. Z prawdziwymi briefami, we współpracy z producentami na rynku, uczestniczy we wszystkich etapach projektów, aż do prezentacji finalnemu klientowi.
Oczekiwane rezultaty
- Ważne podstawy w różnych obszarach grafiki komputerowej: animacja, grafika koncepcyjna, efekty specjalne (VFX), gry i rzeczywistość wirtualna (VR). Wiedza ta pozwoli studentowi na dokonywanie bezpiecznych wyborów co do kolejnych kroków w kierunku specjalizacji w obszarze, który jest dla niego najbardziej odpowiedni.
- Możliwość zarządzania projektami w terenie
- Formułuj rozwiązania problemów
- Zrozumienie podstawowych elementów i pojęć, ogólnych możliwości technicznych oraz w obszarze zainteresowań
- Portfolio osobiste (ShowReel)
plan zajęć
Trzy razy w tygodniu:
Środa i czwartek od 19:00 do 23:00
oraz w soboty od 9:00 do 13:00
*temat do zmiany.
Struktura kursu
Jest to kurs, który nie jest podzielony na przedmioty, jest zgodny z brytyjską metodologią nauczania, jest w 100% interdyscyplinarny i koncentruje się na nauce poprzez serię projektów. Wszystkie koncepcje, teoria i praktyka są prezentowane studentom w trakcie opracowywania pracy, w sposób całkowicie przekrojowy.
MODUŁ I: WIEDZA W ZAKRESIE ANIMACJI, GIER I EFEKTÓW WIZUALNYCH
- przechwytywania obrazu
- stworzenie z surowca
- ogólna znajomość głównego oprogramowania wykorzystywanego w branży
- kontekstualizacja głównych zawodów, aby pomóc uczniowi w wyborze obszaru zainteresowań.
MODUŁ II - PROJECT PIPELINE
Na tym etapie uczniowie przejdą przez potoki projektowe i będą pracować nad umiejętnościami ogólnymi oraz nad wybranym obszarem: grami, animacjami czy efektami wizualnymi w określonych grupach obszarów. Na koniec zespoły spotykają się, aby sfinalizować projekt.
MODUŁ III - BRIEFY BRANŻOWE
Koordynator we współpracy z producentami na rynku przedstawia studentom kilka briefów. Projekty te będą opracowywane od podstaw, umożliwiając studentowi kontakt ze wszystkimi etapami: przedprodukcją, produkcją i postprodukcją, w ramach wybranego wcześniej obszaru zainteresowań. Na zakończenie uczniowie przedstawiają klientowi końcowemu prezentację, symulując rzeczywistą dostawę.
warunki rejestracji
Kandydaci dopuszczeni do postępowania kwalifikacyjnego mogą dokonać zgłoszenia po przedstawieniu następujących dokumentów:
- Kopia RG i CPF (lub paszportu / RNE dla studentów zagranicznych)
- Kopia dowodu zamieszkania (z kodem pocztowym)
- 1 zdjęcie 3x4 (lub plik cyfrowy w formacie JPG)
- Podpisanie umowy o świadczenie usług edukacyjnych przez EBAC
O szkole
pytania
Podobne kursy
Dyplom w zakresie cyfrowych efektów wizualnych
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Certyfikat w zakresie animacji i efektów wizualnych
- San Francisco, Stany Zjednoczone
Associate of Arts (AA) w animacji i efektach wizualnych
- San Francisco, Stany Zjednoczone