Przeczytaj oficjalny opis

O Wiki

Unikalna możliwość podejścia do wszechświata grafiki komputerowej i zdobycia wiedzy ogólnej w różnych segmentach, takich jak: animacja, grafika koncepcyjna, efekty specjalne (VFX), gry i wirtualna rzeczywistość (VR). Nauka odbywa się podczas opracowywania serii projektów, czyli student będzie "uczyć się przez działanie", w 100% praktyczny i interdyscyplinarny sposób. Program został stworzony dla studenta, który jest zainteresowany tematem, ale ma niewielkie lub żadne doświadczenie i chciałby zostać zawodowym lub zmienić karierę.

Kurs składa się z trzech modułów. W pierwszym są kluczowe elementy, takie jak: przechwytywanie obrazu, tworzenie z surowca i ogólne pojęcia głównego oprogramowania wykorzystywanego w branży. Na tym etapie zawody na obszarach są kontekstualizowane. W drugim i trzecim module uczeń wybiera konkretny obszar do pogłębienia: Animacja, Gry lub Efekty wizualne. Z prawdziwymi majtkami, we współpracy z producentami rynkowymi, uczestniczy we wszystkich etapach projektów aż do prezentacji klientowi końcowemu.

Oczekiwane wyniki

  • Ważne podstawy w kilku obszarach grafiki komputerowej: animacja, grafika koncepcyjna, efekty specjalne (VFX), gry i wirtualna rzeczywistość (VR). Wiedza ta pozwoli uczniowi na bezpieczne wybory dotyczące kolejnych etapów specjalizacji w obszarze najbardziej dla niego odpowiednim
  • Umieć zarządzać projektami w tym obszarze
  • Formułuj rozwiązania problemów
  • Zrozumienie podstawowych elementów i pojęć, ogólnych umiejętności technicznych i obszaru zainteresowań
  • Portfolio osobiste (ShowReel)

Harmonogram zajęć

Trzy razy w tygodniu:

Środa i czwartek od 7:00 do 23:00

oraz w soboty od 9 rano do 1 po południu.

* może ulec zmianie.

Struktura kursu

Jest to kurs, który nie jest podzielony na dyscypliny, jest zgodny z brytyjską metodologią nauczania, jest w 100% interdyscyplinarny i koncentruje się na uczeniu się poprzez serię projektów. Wszystkie koncepcje, teoria i praktyka są prezentowane uczniom przez cały czas trwania prac, w sposób całkowicie przekrojowy.

MODUŁ I: ANIMACJA WIEDZA, GRY I EFEKTY WIZUALNE

  • przechwytywanie obrazu
  • z surowca
  • ogólna znajomość podstawowego oprogramowania wykorzystywanego w przemyśle
  • kontekstowanie głównych zawodów, aby pomóc uczniowi w wyborze obszaru zainteresowania.

MODUŁ II - RYNEK PROJEKTÓW

Na tym etapie uczniowie będą przechodzić przez rurociągi projektów i będą pracować na ogólnych umiejętnościach i obszarze wyboru: gry, animacje lub efekty wizualne w określonych grupach obszarów. Na koniec zespoły zbierają się, by sfinalizować projekt.

MODUŁ III - BRYTY PRZEMYSŁU

We współpracy z producentami rynkowymi koordynator przedstawia uczniom kilka briefów. Projekty te będą rozwijane od samego początku, pozwalając uczniowi na kontakt ze wszystkimi etapami: przedprodukcją, produkcją i postprodukcją, w ramach wybranego przez nich obszaru zainteresowań. Podsumowując, uczniowie składają prezentację klientowi końcowemu, symulując rzeczywistą dostawę.

Warunki rejestracji

Kandydaci dopuszczeni do procesu selekcji mogą się zarejestrować, przesyłając dokumenty:

  • Kopia RG i CPF (lub paszport / RNE dla studentów zagranicznych)
  • Kopia dowodu miejsca zamieszkania (z kodem pocztowym)
  • 1 zdjęcie 3x4 (lub plik cyfrowy w formacie JPG)
  • Podpisanie umowy o świadczenie usług edukacyjnych EBAC
Program prowadzony przez:
Portuguese (Brazil)
Język angielski

Zobacz 3 więcej kursów w Escola Britânica de Artes Criativas »

Ostatnia aktualizacja July 24, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Luty 2020
Duration
5 miesięcy
Cena
1,300 BRL
6 PLAZÓW R 1,300 USD
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Luty 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Luty 2020

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa