Zaawansowane strategiczne zarządzanie public relations

London Business Training & Consulting

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Zaawansowane strategiczne zarządzanie public relations

London Business Training & Consulting

Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: MPRS103
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4095 £

Konspekt szkolenia

Planowanie public relations

  • Znaczenie kontekstu
  • Otoczenie zewnętrzne
  • Środowisko wewnętrzne
  • Strategiczne programy i kampanie public relations
  • Kontekst systemów planowania
  • Szablon planowania

Obraz korporacyjny, reputacja i tożsamość

  • Kontrowersje wokół wizerunku w public relations
  • Wizerunek firmy i reputacja
  • Tożsamość zbiorowa
  • Zarządzanie reputacją i branding korporacyjny
  • Mierzenie wizerunku i reputacji firmy

Relacje z mediami

  • Media relations czy public relations?
  • Reklama medialna i relacje z mediami
  • Media i perspektywy polityczne
  • Praktyczne relacje z mediami
  • Cyfrowe public relations: poza relacjami z mediami

Komunikacja wewnętrzna

  • Cel komunikacji wewnętrznej
  • Zmiany w środowisku zewnętrznym wpływające na wewnętrzną komunikację organizacji
  • Zmieniająca się relacja pracownika z pracodawcą
  • Role komunikacji liderów i menedżerów
  • Oświadczenia o kulturze organizacyjnej i wartościach
  • Opracowanie wewnętrznej strategii komunikacji

Zarządzanie programami zaangażowania społeczności

  • Programy angażujące społeczność lokalną (CCI)
  • Pracownicy i programy społecznościowe
  • Marketing związany z przyczyną (CRM)
  • Opracowywanie programów społecznościowych
  • Ocena programów wspólnotowych

Zarządzanie problemami

  • Wzrost zarządzania problemami
  • Narzędzia i procesy
  • Opracowanie strategii problemu
  • Ewolucja zarządzania problemami

Zarządzanie relacjami z klientami w sytuacjach kryzysowych

  • Skąd się biorą kryzysy?
  • Jak przygotować się na kryzys
  • Komunikacja w czasie kryzysu
  • Internetowe i kryzysowe zarządzanie public relations

Sprawy publiczne

  • Lokalizacja roli spraw publicznych w organizacji
  • Zakres spraw publicznych
  • Wywieranie nacisku
  • Zarządzanie sprawami publicznymi

Zintegrowana komunikacja marketingowa

  • Przybornik komunikacji marketingowej
  • Segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie (STP)
  • Branding i zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Planowanie integracji miksu komunikacji marketingowej

Komunikacja korporacyjna

  • Cel komunikacji korporacyjnej (lub ramy praktyki)
  • Komunikacja korporacyjna w praktyce
  • Kontekst organizacyjny: w jaki sposób komunikacja korporacyjna wpisuje się w struktury organizacyjne

Grupa docelowa

Kurs Public Relations Management nadaje się do:

  • Główni oficerowie łączności
  • Dyrektorzy ds. Public relations i komunikacji, menedżerowie, praktycy i personel.

Wyniki nauki

Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:

  • Główne wpływy zewnętrzne i kontekst organizacyjny, w którym podejmowane są planowanie i zarządzanie public relations.
  • Jak korzystać ze strategicznych narzędzi do analizy zewnętrznego i organizacyjnego kontekstu.
  • Jak zaplanować strategiczną kampanię lub program oparty na badaniach.
  • Jak skutecznie zarządzać i oceniać wpływ kampanii i programów.
  • Znaczenie i implikacje życia w "społeczeństwie marki".
  • Kluczowe pojęcia dotyczące wizerunku, reputacji i tożsamości firmy.
  • Proces zarządzania reputacją (corporate branding).
  • Relacje mediowe z perspektywy historycznej i zawodowej / etycznej.
  • Rozróżnienie między podejściem redakcyjnym a reklamowym do umieszczania w mediach.
  • Relacje mediowe z mediów i perspektywy polityczne.
  • Praktyka w zakresie mediów.
  • Komunikacja wewnętrzna w praktyce.
  • Relacje między pracownikiem a pracodawcą we współczesnych organizacjach i ich środowiskach.
  • Role komunikacji dla skutecznego przywództwa i zarządzania.
  • Strategie korporacyjne, taktyki i metody oceny w komunikacji z pracownikami.
  • Koncepcje zaangażowania społeczności, społecznej odpowiedzialności biznesu i marketingu związanego z przyczyną.
  • Kluczowe zasady budowania relacji społeczności i jak zastosować to zrozumienie w prostych, znaczących scenariuszach.
  • Problemy wynikające z zaangażowania społeczności w organizację.
  • Strategie korporacyjne służące włączeniu społecznej odpowiedzialności biznesu i programów wspólnotowych do biznesplanu z perspektywy interesariuszy.
  • Jak scharakteryzować problem i różnicę między problemami a innymi problemami zarządzania.
  • Prowadzi to do postępu w cyklu życia i na etapie, na którym osiągnięto pewien problem.
  • Charakterystyka problemów i różne siły napędowe kwestii korporacyjnych i aktywistycznych.
  • Zarządzanie kwestiami jako zarówno dyscyplina komunikacji, jak i element szerszego myślenia strategicznego.
  • Jak opracować strategię podstawowego problemu za pomocą czteroetapowego planu.
  • Koncepcje zarządzania kryzysowego i zarządzania kryzysowego.
  • Wartość komunikacji z zarządzaniem public relations w sytuacjach kryzysowych.
  • Różne rodzaje kryzysu i sposób, w jaki kryzys wpływa na komunikację kryzysową.
  • Kluczowe zasady w zarządzaniu public relations w sytuacjach kryzysowych.
  • Jak zastosować zasady zarządzania public relations w sytuacjach kryzysowych do faktycznych przypadków kryzysowych.
  • Wpływ Internetu na zarządzanie public relations w sytuacji kryzysowej.
  • Charakter, rola i zakres funkcji publicznej oraz jej związek z public relations.
  • Kluczowe teorie, zasady i ich rozwój oraz zastosowanie we współczesnych sprawach publicznych.
  • Potencjalny wpływ spraw publicznych na strategie organizacyjne i osiąganie celów.
  • Wiedza, umiejętności i kompetencje wymagane od dzisiejszych profesjonalistów zajmujących się sprawami publicznymi.
  • Jak analizować i stosować teorie / zasady public affairs do praktyki.
  • Zintegrowane zagadnienia komunikacji marketingowej.
  • Znaczenie zintegrowanej komunikacji marketingowej dla organizacji i ich opinii.
  • Najważniejsze zasady i metody stosowane w celu integracji działań w zakresie komunikacji marketingowej.
  • Jak zastosować kluczowe zasady zintegrowanej komunikacji marketingowej do rzeczywistych scenariuszy.
  • W jaki sposób komunikacja korporacyjna jest konceptualizowana i praktykowana, biorąc pod uwagę implikacje różnych perspektyw.
  • Wpływ różnych sposobów konceptualizacji komunikacji korporacyjnej (z marketingu w przeciwieństwie do nastawienia PR lub komunikacji organizacyjnej) podczas przeglądu praktyki public relations i jej implikacji.
  • Jak wybrać skuteczne ramy do analizy celu i praktyki komunikacji korporacyjnej - wykorzystując koncepcje legitymizacji i kapitału społecznego - w celu określenia kluczowych celów.
  • Na zdolność do prowadzenia komunikacji korporacyjnej w określony sposób wpływa sposób, w jaki funkcja jest umieszczana w strukturach organizacyjnych (lub w zintegrowanych z nią).
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Luty 18, 2019
Czerwiec 17, 2019
Duration
Czas trwania
2 tygodnie
Price
Cena
4,095 GBP
Locations
Wielka Brytania - London, England
Data rozpoczęcia : Luty 18, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Mar. 1, 2019
Data rozpoczęcia : Czerwiec 17, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Czerwiec 28, 2019
Data rozpoczęcia : Paźdz. 21, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Listop. 1, 2019
Dates
Luty 18, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Mar. 1, 2019
Czerwiec 17, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Czerwiec 28, 2019
Paźdz. 21, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Listop. 1, 2019