Przeczytaj oficjalny opis

Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: SM101
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4245 £

Konspekt szkolenia

Opracowywanie opcji strategii na poziomie biznesowym

  • Cel i analiza SWOT - wkład Andrews
  • Oparte na środowisku opcje: strategie ogólne - wkład Portera
  • Strategiczne opcje oparte na środowisku: macierz opcji rynkowych
  • Strategiczne opcje oparte na środowisku: macierz metody rozszerzania
  • Oparte na zasobach opcje strategiczne: widok oparty na zasobach
  • Oparte na zasobach opcje strategiczne: redukcja kosztów

Opracowywanie opcji strategii na poziomie korporacyjnym

  • Strategia na poziomie korporacyjnym: korzyści i koszty dywersyfikacji
  • Opcje korporacyjne: stopnie dywersyfikacji
  • Strategia korporacyjna i rola ośrodka - zasada rodzicielstwa
  • Strategia korporacyjna: decyzje dotyczące zdywersyfikowanego portfolio produktów firmy
  • Narzędzia opcji na poziomie korporacyjnym: od przejęcia do restrukturyzacji

Ewaluacja i rozwój strategii: Proces normatywny

  • Treść strategii preskryptywnej: ocena pod kątem sześciu kryteriów
  • Ocena strategii: procedury i techniki
  • Stosowanie empirycznych dowodów i wytycznych
  • Klasyczny model nakazowy zarządzania strategicznego: badanie procesu

Znalezienie strategicznej trasy do przodu

  • Znaczenie kontekstu strategii
  • Oparta na przetrwaniu trasa strategiczna
  • Trasa strategiczna oparta na niepewności
  • Trasa strategiczna oparta na sieci
  • Oparta na uczeniu się trasa strategiczna

Struktura organizacyjna, styl i problemy ludzi

  • Strategia przed strukturą?
  • Budowanie struktury organizacji: podstawowe zasady
  • Wybór stylu zarządzania i kultury
  • Rodzaje struktury organizacyjnej
  • Struktury organizacyjne dla innowacji
  • Motywacja i personel w realizacji strategii

Wdrażanie i kontrolowanie planu strategicznego

  • Charakter i ograniczenia procesu wdrażania
  • Cele, ustalanie zadań i przekazywanie strategii
  • Alokacja zasobów
  • Informacje, monitorowanie i kontrola
  • Karta wyników Balance: wkład Kaplana i Nortona
  • Planowanie strategii preskryptywnej

Zielona strategia i zrównoważony rozwój

  • Zielona strategia i zrównoważony rozwój: główne tematy
  • Zielona strategia: analiza środowiska
  • Zielona strategia: analiza zasobów
  • Zielona strategia: interesariusze i cel organizacyjny
  • Zielona strategia: wiedza, technologia i innowacja
  • Zielona strategia: strategiczne opcje i wybór
  • Wdrażanie zielonych strategii

Zarządzanie strategiczną zmianą

  • Podstawowa koncepcja zmiany strategicznej
  • Analizowanie przyczyn zmian strategicznych
  • Preskryptywne podejścia do zarządzania strategiczną zmianą
  • Wschodzące podejścia do zarządzania zmianami
  • Opracowanie strategicznego programu zmian

Przywództwo strategiczne

  • Czym jest przywództwo strategiczne?
  • Co sprawia, że ​​lider jest udany?
  • Jak role przywódcze zmieniają się w czasie
  • Jak liderzy radzą sobie z władzą
  • Skuteczne przywództwo strategiczne

Strategia i modele biznesowe

  • Co to jest model biznesowy?
  • Identyfikacja elementów modelu biznesowego
  • Korzyści i problemy modelu biznesowego
  • Zarządzanie strategiczne i modele biznesowe

Grupa docelowa

  • Szefowie organizacji, główni oficerowie, przewodniczący, członkowie zarządu i dyrektorzy.
  • Kierownicy działów i kierownicy wyższego szczebla
  • Ci, którzy chcą zrozumieć podstawowe pojęcia dotyczące identyfikacji przyszłości swoich organizacji z nowymi wyzwaniami i możliwościami, które mogą prowadzić do istotnych zmian.
  • Tych, którzy chcą rozważyć nie tylko racjonalne podejście do strategicznego podejmowania decyzji, ale także kreatywne aspekty takich decyzji.
  • Ci, którzy chcą uchwycić główne zamierzone i powstające inicjatywy, które można podjąć, obejmujące wykorzystanie zasobów, w celu zwiększenia wydajności ich firm w ich środowiskach zewnętrznych.

Wyniki nauki

Po ukończeniu kursu CEO, będziesz w stanie zrozumieć:

  • Główne możliwości środowiskowe i oparte na zasobach dostępne dla organizacji oraz strategiczne opcje wynikające z tych możliwości.
  • Korzyści i problemy związane z byciem częścią grupy.
  • Opcje, które wynikają z bycia częścią korporacji.
  • Jak rozwijać i decydować o zarządzaniu strategicznym.
  • Ważne rozróżnienie między treścią strategiczną a procesem strategicznym.
  • Opcje, które są zgodne z celem organizacji.
  • Opcje szczególnie odpowiednie dla warunków środowiskowych i zasobów, przed którymi stoi organizacja.
  • Opcje, które zawierają prawidłowe założenia dotyczące przyszłości, są wykonalne, zawierają akceptowalne ryzyko biznesowe i są atrakcyjne dla interesariuszy.
  • Rozróżnienie między kontekstem strategicznym a pozostałymi dwoma elementami - treścią i procesem.
  • W jaki sposób podejmowane decyzje strategiczne zmieniają decyzje.
  • Główne cechy alternatywnych podejść strategicznych.
  • Konsekwencje wybranych strategii.
  • Główne zasady związane z projektowaniem struktury organizacji w celu wdrożenia jej strategii.
  • Szczególne względy, które mają zastosowanie przy poszukiwaniu innowacyjnych strategii.
  • Jak menedżerowie są wybierani i zmotywowani do wdrażania strategii.
  • Proces wdrażania.
  • Jak ustawione są zadania i cele.
  • Jak alokowane są zasoby.
  • Jak prowadzone jest planowanie strategiczne i jaki ma wpływ na strategię.
  • Jak kontrolowana jest strategia.
  • Rola przetwarzania informacji i systemów.
  • Główne elementy zielonej strategii i zrównoważonego rozwoju.
  • Dodatkowe elementy związane z analizą środowiska zielonej strategii oraz identyfikacją zrównoważonych zasobów i możliwości.
  • W jaki sposób zmienia się cel jako zielona strategia i zasady zrównoważonego rozwoju.
  • Konsekwencje zielonej strategii dla wiedzy, technologii i innowacji.
  • Wpływ zielonej strategii i zrównoważonego rozwoju na strategiczne opcje i wybór.
  • Dlaczego ludzie opierają się strategicznym zmianom.
  • Główne zasady związane ze zmianą strategiczną.
  • Jak opracować program do zarządzania zmianami.
  • Jak zmienia się zarządzanie strategiczne.
  • Główne elementy strategicznego przywództwa.
  • Co czyni dobrego lidera.
  • Jak role przywódcze zmieniają się w czasie.
  • Jak przywódcy wpływają na organizacje i radzą sobie z władzą.
  • Główne elementy skutecznego przywództwa strategicznego.
  • Różnica między strategią biznesową a modelem biznesowym.
  • Główne elementy modelu biznesowego.
  • Jak rozpoznać główne mocne i słabe strony modeli biznesowych.
  • Przydatność modeli biznesowych.
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 131 więcej kursów w London Business Training & Consulting »

Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Mar. 2019
Lipiec 8, 2019
Duration
2 tygodnie
Cena
4,245 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Mar. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Lipiec 8, 2019
Data końcowa
Lipiec 19, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Listop. 11, 2019
Data końcowa
Listop. 22, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Mar. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Lipiec 8, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Lipiec 19, 2019

Paźdz. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Listop. 11, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Listop. 22, 2019