Zaawansowana strategia operacyjna

London Business Training & Consulting

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Zaawansowana strategia operacyjna

London Business Training & Consulting

Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: OPM101
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4145 £

Konspekt szkolenia

Opracowywanie zasobów i procesów dla wpływu strategicznego

  • Dlaczego doskonałość operacyjna ma fundamentalne znaczenie dla strategicznego wpływu?
  • Czym jest strategia operacyjna i czym różni się od zarządzania operacjami?
  • Jaka jest "zawartość" strategii działania?
  • Macierz strategii działania
  • Jaki jest "proces" strategii działania?

Wydajność operacji

  • Wydajność operacyjna może spowodować złamanie dowolnej organizacji
  • Ocenianie wyników operacji na poziomie społecznym
  • Ocenianie wydajności operacji na poziomie strategicznym
  • Ocenianie wydajności operacji na poziomie operacyjnym
  • Względne znaczenie celów wydajnościowych zmienia się z czasem
  • Kompromisy - czy są one nieuniknione?
  • Kierowanie i koncentracja na operacjach

Zastępuje strategię

  • Mody, mody i "nowe" podejścia do operacji
  • Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM)
  • Przeprojektowanie procesów biznesowych (BPR)
  • Six Sigma
  • Niektóre wspólne wątki

Strategia wydajności

  • Ogólny poziom zdolności operacyjnych
  • Liczba i rozmiar witryn
  • Zmiana pojemności
  • Lokalizacja zdolności

Strategia zakupów i zaopatrzenia

  • Czy lub kupujesz? Decyzja w sprawie integracji pionowej
  • Kontrakty i związki
  • Jaki rodzaj układu?
  • Dynamika sieci dostaw
  • Zarządzanie dostawcami w czasie
  • Ryzyko związane z zakupem i łańcuchem dostaw

Strategia technologii procesowej

  • Technologia procesowa powinna odzwierciedlać objętość i różnorodność
  • Macierz procesu produktu
  • Wyzwania związane z technologią informacyjną (IT)
  • Ocena technologii procesu

Strategia doskonalenia

  • Poprawa działania
  • Ustawianie kierunku
  • Mapowanie ważność-wydajność
  • Rozwijanie zdolności operacyjnych
  • Wdrażanie możliwości na rynku

Rozwój i organizacja produktów i usług

  • Innowacja, design i kreatywność
  • Strategiczne znaczenie rozwoju produktu i usługi
  • Rozwój produktów i usług jako proces
  • Perspektywa wymogów rynkowych w zakresie rozwoju produktów i usług
  • Perspektywa zasobów operacyjnych na rozwój produktu i usługi

Proces strategii operacyjnej - formułowanie i wdrażanie

  • Formułowanie strategii działania
  • Jaka jest rola wyrównania?
  • Utrzymywanie wyrównania w czasie
  • Jaka analiza jest potrzebna do sformułowania?
  • Wyzwania dla sformułowania strategii działania
  • Skąd wiemy, kiedy proces formułowania jest zakończony?
  • Czym jest wdrożenie strategii operacyjnej?

Proces strategii operacyjnej - monitorowanie i kontrola

  • Jakie są różnice pomiędzy monitorowaniem i kontrolą operacyjną i strategiczną?
  • W jaki sposób śledzone są postępy w zakresie celów strategicznych?
  • W jaki sposób proces monitorowania i kontroli może kontrolować ryzyko?
  • W jaki sposób nauka przyczynia się do kontroli strategicznej?

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie operacyjni i dyrektorzy generalni
  • Dyrektorzy i menedżerowie operacyjni
  • Kierownicy działów
  • Starsi kierownicy operacyjni, oficerowie i personel
  • Ci, którzy chcą uzyskać kompleksowe zrozumienie interakcji pomiędzy zasobami operacyjnymi a wymaganiami rynku.
  • Tych, którzy chcą zmienić perspektywy swoich firm poprzez strategiczne zarządzanie zasobami operacyjnymi, przekształcając ich zdolności operacyjne w potężny kapitał.
  • Osoby, które chcą wykorzystać strategię operacyjną jako główne źródło przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach nastawionych na zysk lub drogę do osiągnięcia opieki społecznej w przedsiębiorstwach typu non-profit.
  • Ci, którzy doceniają strategię działania jako centralną, wszechobecną i niezbędną dla trwałego sukcesu każdej organizacji.

Wyniki nauki

Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:

  • Znaczenie strategii działania i to, w jaki sposób wszystkie części przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać perspektywy strategii operacyjnej w celu ustanowienia połączenia między strategią a procesami operacyjnymi i zasobami.
  • Jak oceniać wydajność operacji.
  • Szerokie podejście do oceny wyników operacyjnych na poziomie społecznym, które wykorzystuje "potrójny zysk" do oceny wpływu społecznego, środowiskowego i gospodarczego operacji.
  • W jaki sposób można ocenić wydajność działania pod kątem wpływu na zdolność organizacji do osiągnięcia ogólnej strategii.
  • Bardziej bezpośrednio funkcjonujące aspekty wydajności - jakość, szybkość, niezawodność, elastyczność i koszty.
  • Trzy powiązane aspekty wydajności, które mają fundamentalne znaczenie dla zrozumienia strategii operacyjnej: w jaki sposób względne znaczenie różnych aspektów wydajności zmienia się w czasie; w jaki sposób cele wydajności wzajemnie sobie nawzajem się komplikują (czy ulepszenia niektórych aspektów wydajności muszą koniecznie oznaczać obniżenie wydajności innych?); oraz w jaki sposób można osiągnąć wyjątkowe poziomy wydajności, koncentrując się na ograniczonym zestawie celów i wykorzystując kompromisy między celami.
  • Niektóre "nowe podejścia" do operacji i zakres, w jakim mogą być postrzegane jako "strategiczne", a także jak mieszczą się w strategii operacyjnej.
  • Zasady określające sposób, w jaki operacje konfigurują i rekonfigurują ich pojemność.
  • Decyzje dotyczące zakupów i dostaw jako krytyczny zestaw decyzji dotyczących strategii operacyjnych.
  • Wymiary analityczne umożliwiające identyfikację technicznych, zarządczych i "operacyjnych strategii" charakterystyk technologii.
  • Istniejące opcje technologiczne, "dlaczego" potencjalne inwestycje w inwestycje w technologie procesowe działają w praktyce, oraz "jak" sprawić, by takie inwestycje działały w praktyce.
  • Ryzyko związane z wdrożeniem ze względu na liczbę poważnych awarii i roszczeń związanych z odpadami, które wydają się iść w parze z takimi inwestycjami.
  • Bardziej ogólne kwestie dotyczące tego, jak firmy mogą kształtować rutyny, które zachęcają do ciągłego rozwoju ich działalności.
  • Rozwój produktów i usług jako kluczowy element strategii operacyjnej.
  • Opracowanie i wdrożenie procesu strategii działania.
  • Monitorowanie i kontrola procesu strategii działania.
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Kwiec. 1, 2019
Sierp. 5, 2019
Duration
Czas trwania
2 tygodnie
Price
Cena
4,145 GBP
Locations
Wielka Brytania - London, England
Data rozpoczęcia : Kwiec. 1, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Kwiec. 12, 2019
Data rozpoczęcia : Sierp. 5, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Sierp. 16, 2019
Data rozpoczęcia : Grudz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Data rozpoczęcia : Grudz. 9, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Grudz. 20, 2019
Dates
Kwiec. 1, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Kwiec. 12, 2019
Sierp. 5, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Sierp. 16, 2019
Grudz. 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Grudz. 9, 2019
Wielka Brytania - London, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Grudz. 20, 2019