Klucz informacyjny

  • Kod przedmiotu: OPM101
  • Czas trwania: 2 tygodnie
  • Opłata: 4145 £

Konspekt szkolenia

Opracowywanie zasobów i procesów dla wpływu strategicznego

  • Dlaczego doskonałość operacyjna ma fundamentalne znaczenie dla strategicznego wpływu?
  • Czym jest strategia operacyjna i czym różni się od zarządzania operacjami?
  • Jaka jest "zawartość" strategii działania?
  • Macierz strategii działania
  • Jaki jest "proces" strategii działania?

Wydajność operacji

  • Wydajność operacyjna może spowodować złamanie dowolnej organizacji
  • Ocenianie wyników operacji na poziomie społecznym
  • Ocenianie wydajności operacji na poziomie strategicznym
  • Ocenianie wydajności operacji na poziomie operacyjnym
  • Względne znaczenie celów wydajnościowych zmienia się z czasem
  • Kompromisy - czy są one nieuniknione?
  • Kierowanie i koncentracja na operacjach

Zastępuje strategię

  • Mody, mody i "nowe" podejścia do operacji
  • Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM)
  • Przeprojektowanie procesów biznesowych (BPR)
  • Six Sigma
  • Niektóre wspólne wątki

Strategia wydajności

  • Ogólny poziom zdolności operacyjnych
  • Liczba i rozmiar witryn
  • Zmiana pojemności
  • Lokalizacja zdolności

Strategia zakupów i zaopatrzenia

  • Czy lub kupujesz? Decyzja w sprawie integracji pionowej
  • Kontrakty i związki
  • Jaki rodzaj układu?
  • Dynamika sieci dostaw
  • Zarządzanie dostawcami w czasie
  • Ryzyko związane z zakupem i łańcuchem dostaw

Strategia technologii procesowej

  • Technologia procesowa powinna odzwierciedlać objętość i różnorodność
  • Macierz procesu produktu
  • Wyzwania związane z technologią informacyjną (IT)
  • Ocena technologii procesu

Strategia doskonalenia

  • Poprawa działania
  • Ustawianie kierunku
  • Mapowanie ważność-wydajność
  • Rozwijanie zdolności operacyjnych
  • Wdrażanie możliwości na rynku

Rozwój i organizacja produktów i usług

  • Innowacja, design i kreatywność
  • Strategiczne znaczenie rozwoju produktu i usługi
  • Rozwój produktów i usług jako proces
  • Perspektywa wymogów rynkowych w zakresie rozwoju produktów i usług
  • Perspektywa zasobów operacyjnych na rozwój produktu i usługi

Proces strategii operacyjnej - formułowanie i wdrażanie

  • Formułowanie strategii działania
  • Jaka jest rola wyrównania?
  • Utrzymywanie wyrównania w czasie
  • Jaka analiza jest potrzebna do sformułowania?
  • Wyzwania dla sformułowania strategii działania
  • Skąd wiemy, kiedy proces formułowania jest zakończony?
  • Czym jest wdrożenie strategii operacyjnej?

Proces strategii operacyjnej - monitorowanie i kontrola

  • Jakie są różnice pomiędzy monitorowaniem i kontrolą operacyjną i strategiczną?
  • W jaki sposób śledzone są postępy w zakresie celów strategicznych?
  • W jaki sposób proces monitorowania i kontroli może kontrolować ryzyko?
  • W jaki sposób nauka przyczynia się do kontroli strategicznej?

Grupa docelowa

  • Główni oficerowie operacyjni i dyrektorzy generalni
  • Dyrektorzy i menedżerowie operacyjni
  • Kierownicy działów
  • Starsi kierownicy operacyjni, oficerowie i personel
  • Ci, którzy chcą uzyskać kompleksowe zrozumienie interakcji pomiędzy zasobami operacyjnymi a wymaganiami rynku.
  • Tych, którzy chcą zmienić perspektywy swoich firm poprzez strategiczne zarządzanie zasobami operacyjnymi, przekształcając ich zdolności operacyjne w potężny kapitał.
  • Osoby, które chcą wykorzystać strategię operacyjną jako główne źródło przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach nastawionych na zysk lub drogę do osiągnięcia opieki społecznej w przedsiębiorstwach typu non-profit.
  • Ci, którzy doceniają strategię działania jako centralną, wszechobecną i niezbędną dla trwałego sukcesu każdej organizacji.

Wyniki nauki

Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:

  • Znaczenie strategii działania i to, w jaki sposób wszystkie części przedsiębiorstwa mogą wykorzystywać perspektywy strategii operacyjnej w celu ustanowienia połączenia między strategią a procesami operacyjnymi i zasobami.
  • Jak oceniać wydajność operacji.
  • Szerokie podejście do oceny wyników operacyjnych na poziomie społecznym, które wykorzystuje "potrójny zysk" do oceny wpływu społecznego, środowiskowego i gospodarczego operacji.
  • W jaki sposób można ocenić wydajność działania pod kątem wpływu na zdolność organizacji do osiągnięcia ogólnej strategii.
  • Bardziej bezpośrednio funkcjonujące aspekty wydajności - jakość, szybkość, niezawodność, elastyczność i koszty.
  • Trzy powiązane aspekty wydajności, które mają fundamentalne znaczenie dla zrozumienia strategii operacyjnej: w jaki sposób względne znaczenie różnych aspektów wydajności zmienia się w czasie; w jaki sposób cele wydajności wzajemnie sobie nawzajem się komplikują (czy ulepszenia niektórych aspektów wydajności muszą koniecznie oznaczać obniżenie wydajności innych?); oraz w jaki sposób można osiągnąć wyjątkowe poziomy wydajności, koncentrując się na ograniczonym zestawie celów i wykorzystując kompromisy między celami.
  • Niektóre "nowe podejścia" do operacji i zakres, w jakim mogą być postrzegane jako "strategiczne", a także jak mieszczą się w strategii operacyjnej.
  • Zasady określające sposób, w jaki operacje konfigurują i rekonfigurują ich pojemność.
  • Decyzje dotyczące zakupów i dostaw jako krytyczny zestaw decyzji dotyczących strategii operacyjnych.
  • Wymiary analityczne umożliwiające identyfikację technicznych, zarządczych i "operacyjnych strategii" charakterystyk technologii.
  • Istniejące opcje technologiczne, "dlaczego" potencjalne inwestycje w inwestycje w technologie procesowe działają w praktyce, oraz "jak" sprawić, by takie inwestycje działały w praktyce.
  • Ryzyko związane z wdrożeniem ze względu na liczbę poważnych awarii i roszczeń związanych z odpadami, które wydają się iść w parze z takimi inwestycjami.
  • Bardziej ogólne kwestie dotyczące tego, jak firmy mogą kształtować rutyny, które zachęcają do ciągłego rozwoju ich działalności.
  • Rozwój produktów i usług jako kluczowy element strategii operacyjnej.
  • Opracowanie i wdrożenie procesu strategii działania.
  • Monitorowanie i kontrola procesu strategii działania.
Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 131 więcej kursów w London Business Training & Consulting »

Ostatnia aktualizacja September 27, 2018
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Duration
2 tygodnie
Cena
4,145 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Sie 5, 2019
Data końcowa
Sie 16, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Gru 9, 2019
Data końcowa
Gru 20, 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa

Sie 5, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Sie 16, 2019

Gru 9, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Gru 20, 2019