AAS w marketingu mody i komunikacji
The New School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
New York, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 1743 / per credit
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Parsons School of Design w Nowym Jorku – niedawno uznana za najlepszą szkołę sztuki i projektowania w USA i zajmującą 2 na świecie – oferuje innowacyjne podejście do edukacji projektowej od momentu jej założenia w 1896 roku. , Parsons jest jedyną główną amerykańską szkołą sztuki i projektowania w ramach wszechstronnego uniwersytetu: The New School . W Parsons możesz opanować ustalone praktyki twórcze i zapoczątkować nowe podczas studiów we wszystkich dyscyplinach uniwersyteckich.
Moda to siła globalna, kulturowa i ekonomiczna. Kierują nim kreatywni i biznesowi profesjonaliści, których łączy pasja do pięknego, zrównoważonego i odpowiedniego projektu. Pracują w obszarach takich jak merchandising, rozwój produktów, produkcja, komunikacja redakcyjna, prognozowanie trendów i public relations oraz na stanowiskach związanych z marketingiem. Program AAS w marketingu mody i komunikacji to intensywny, elastyczny program, w którym możesz odkrywać kariery modowe i koncentrować się na swoich zainteresowaniach. Nauczany przez pracujących profesjonalistów program nauczania odzwierciedla zmieniające się trendy i wymagania branży.
Poznaj społeczność AAS Fashion Marketing and Communication, aby zobaczyć, co studenci, wykładowcy i absolwenci robią w Nowym Jorku i na całym świecie na parsons.edu/aasfashionmarketing . Program ten jest częścią Szkoły Mody Parsonsa .
Intensywna, elastyczna edukacja
AAS Fashion Marketing and Communication w Parsons to intensywny, elastyczny program skupiający się na podstawach strategii komunikacyjnej. Badasz relacje między marką, produktem i odbiorcami oraz rolę praktyk marketingowych i komunikacyjnych w szerszych systemach mody. Dowiesz się o trendach, badaniach wizualnych i konsumenckich oraz zdobędziesz umiejętności interpretowania danych w celu uzyskania szczegółowych informacji. Identyfikujesz i destylujesz trendy i postawy społeczne, kulturowe i ekonomiczne oraz wpływasz na dyskurs na tematy takie jak płeć, rasa, konsumpcja i dobrostan.
Ścieżki do wielu dziedzin mody
Jako student marketingu mody i komunikacji stosujesz zintegrowane podejście do badań, projektowania, strategii i kreatywnego myślenia. Współpracujesz ze studentami Fashion Design przy konkursach i projektach z partnerami zewnętrznymi, takimi jak Louis Vuitton, HUGO BOSS, Under Armour, ISKO, Byredo i CARE, badając koncepcje i strategie związane z wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań, produktów i systemów na scenę globalną. Wybory dotyczące produkcji odpowiedzialnej społecznie i ekologicznie oraz globalne praktyki i kursy dzielone z programem AAS Fashion Design przygotowują do kreatywnego i sumiennego myślenia o współczesnych obawach świata mody. Studenci uczestniczący w tym programie korzystają również z zasobów, sieci studenckich i wiedzy wydziałowej społeczności uniwersyteckiej zajmującej się zarządzaniem i przedsiębiorczością .
Seria Lab, która wystawia Cię na kontakt z branżą
Podstawową częścią programu nauczania AAS Fashion Marketing and Communication jest School of Fashion Lab Series, która obejmuje cotygodniowe wykłady wybitnych osobistości z branży modowej na całym świecie. Prezentacje skupiają się na aktualnych praktykach w związku z większymi trendami w projektowaniu, marketingu, mediach, technologii i zrównoważonym rozwoju. Dyskusja nad koncepcjami i problemami, która wyłania się z cotygodniowych wykładów, wspiera Cię w zastosowaniu aktualnej praktyki branżowej i spostrzeżeń we własnej pracy oraz pozwala na refleksję i kształtowanie swoich aspiracji zawodowych.
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci pracują w modzie na następujących stanowiskach i firmach
Koordynator ds. public relations, Thomas Pink–LVMH
Account Executive, Givenchy
Globalny kierownik ds. marketingu, Ralph Lauren
Koordynator prezentacji marki, Tommy Hilfiger
Sklep internetowy, Saks Fifth Avenue
Zastępca Kierownika Produkcji, POLO–Ralph Lauren
Redaktor mody, magazyn U
Digital Account Executive, Syndicate Media Group
Asystent ds. sprzedaży hurtowej, Elie Tahari
Asystent ds. Public Relations, Roger Vivier
Asystent kupującego, Marc by Marc Jacobs
Koordynator produkcji torebek, Michael Kors
Asystent marki, BHLDN–Urban Outfitters
Associate Planner, Macy's Inc.
Koordynator Produkcji, Teoria
Starszy Asystent Kupującego, Couture, Bergdorf Goodman
Menedżer ds. handlu elektronicznego, Nicole Miller
Dyrektor ds. Kont, Alexander Wang
O szkole
pytania
Podobne kursy
Certyfikat w zakresie nowych mediów w modzie
- New York, Stany Zjednoczone
Associate of Arts (AA) w marketingu mody
- San Francisco, Stany Zjednoczone