Zaawansowane strategiczne zarządzanie jakością
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Uczestnicząc w tym kursie rozwiniesz swoją podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania jakością.
Kurs pomoże Ci zrozumieć narzędzia i techniki skutecznego programu zarządzania jakością.
Kurs obejmie również wizyty na miejscu w organizacjach związanych z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Zrozumienie jakości
- Zarządzanie i jakość
- Cena jakości
- Ludzie, procesy i systemy
- Filozofia Total Quality Management
Przywództwo w zarządzaniu jakością
- Przywództwo podstawą TQM
- jakości Role i obowiązki przywódcze
- Zarządzanie jakością a przywództwo jakości
- Przywództwo operacyjne a przywództwo strategiczne
Sześciopoziomowy model adopcji TQM
- Poziom 1 – Niezaangażowany
- Poziom 2 – Włóczędzy
- Poziom 3 – Popychacze narzędzi
- Poziom 4 – Polepszacze
- Poziom 5 – Zdobywcy nagród
- Poziom 6 – Światowej klasy
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Projekt dla jakości
- Projektowanie, innowacja i doskonalenie
- Kontrola i zarządzanie projektem
- Normy i specyfikacje
- Projektowanie jakości sektora usług
Zarządzanie jakością – czynnik HR
- Ludzie i struktura organizacyjna
- Praca zespołowa dla jakości
- Komunikacja dla jakości
- Szkolenie dla jakości
Zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw
- Praktyka zakupowa w zarządzaniu jakością
- Relacje klient-dostawca
- Od umowy do partnerstwa
- Innowacje w łańcuchu dostaw
- Łańcuch współzależności
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Narzędzia, systemy i techniki zarządzania jakością
- Podstawowe narzędzia i techniki
- Analiza rodzajów, skutków i krytyczności awarii (FMECA)
- Statystyczna kontrola procesu (SPC)
- Poprawa wydajności konserwacji
Audyty jakościowe, nagrody i wdrożenia
- Audyty jakości
- Malcolm Baldrige, Nagroda Deminga i Europejskie Nagrody Jakości
- Wdrożenie zarządzania jakością
- Zarządzanie zmianą
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Dyrektorzy operacyjni
- Konserwacja głowic i zarządzanie operacjami
- Kadra kierownicza wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i urzędnicy, którzy chcą rozwijać gruntowną znajomość zarządzania jakością.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz:
- Rozwiń wszechstronne docenienie roli jakości w odnoszących sukcesy organizacjach.
- Zrozum znaczenie przywództwa w osiąganiu światowej klasy standardów jakości.
- Oceń różne poziomy jakości w Twojej organizacji.
- Doceń umiejętności potrzebne do zarządzania środowiskiem.
- Doceń potrzebę włączenia jakości już na etapie projektowania.
- Dowiedz się, jak ludzie w Twojej organizacji mogą osiągać lub łamać Twoje cele jakościowe.
- Rozwijaj umiejętności potrzebne do współpracy z łańcuchem dostaw w osiąganiu jakości.
- Doceń narzędzia i techniki wysokiej jakości, którymi dysponujesz.
- Dowiedz się, w jaki sposób możesz osiągnąć swoje cele jakościowe, korzystając z audytów i nagród za jakość.
- Zbadaj zawiłości stosowania stoisk jakości w świadczeniu usług.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.