Zaawansowane operacje bankowe
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs wyjaśnia czynniki doskonałości w dostarczaniu usług bankowych.Patrzy na operacje bankowe z punktu widzenia klienta.
Ten kurs pokazuje znaczenie zrozumienia wpływu kultury wewnętrznej na jakość.Pokazuje, dlaczego i jak procesy, projektowanie procesów i strategia powinny być stale dopasowywane.
Ten kurs pokazuje również, w jaki sposób innowacyjność jest kluczowym czynnikiem w operacjach bankowych.Wyjaśnia, dlaczego banki muszą dostosowywać się do nowego świata finansów.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy.Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Doskonałość operacji bankowych
- Czym jest doskonałość operacyjna w bankowości?
- Zasady doskonałości operacyjnej
- Modele doskonałości operacyjnej
- Planowanie wdrożenia
Operacje bankowe – doświadczenie klienta
- Źródła skarg klientów
- Tworzenie programu doskonalenia
- Korzyści z tworzenia lepszego doświadczenia klienta
- Utrzymanie poprawy poprzez zwinność
Operacje bankowe – kultura i postępowanie
- Wyzwanie zmiany kulturowej
- Zachowanie i upodmiotowienie
- Potrzeba dyscypliny przywódczej
- Zintegrowane podejście do zrównoważonych zmian
Modele jakości obsługi w bankowości
- Kluczowe elementy jakości usług
- Modele i narzędzia jakości usług
- Kluczowe wskaźniki efektywności
Operacje bankowe – zarządzanie procesami
- Możliwości doskonalenia
- Narzędzia do ciągłego doskonalenia
- Konieczny koszt
- Wskaźniki wydajności procesu
Operacje bankowe – rola innowacji
- Kluczowe koncepcje innowacji
- Najnowsze innowacje w bankowości
- Innowacja produktowa
- Zwinne myślenie projektowe
Bankowość internetowa
- Trendy, które zmienią branżę bankową
- Rozwój „nietradycyjnych” banków
- Zielone finanse
- Fintech
Zwinna bankowość
- Zwinne modele operacyjne
- Zwinna praca w banku
- Transformacja Agile
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Pracownicy bankowi, którzy chcą/potrzebują poszerzyć/pogłębić swoją wiedzę na temat czynników wpływających na działalność bankową.
- Tym, którzy chcą uzyskać kompleksowy wgląd w operacje bankowe.
- Menedżerowie, którzy chcą/potrzebują poszerzyć/pogłębić swoją wiedzę na temat czynników wpływających na działalność bankową.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz:
- Doceń, jak doskonałość usług jest aktem przekraczania oczekiwań klientów.
- Zrozum, dlaczego doświadczenie klienta wykracza poza obsługę klienta.
- Zrozum, dlaczego kultura determinuje zaangażowanie organizacji w poziom i spójność świadczenia usług.
- Dowiedz się, jak strategia jest realizowana poprzez efektywne i wydajne procesy.
- Sprawdź, dlaczego innowacje są tak cenne dla banków.
- Poznaj kluczowe czynniki napędzające nowy świat bankowości.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.