Wyższy profesjonalny kurs techniczny w zakresie zarządzania i handlu międzynarodowego
ISAG - European Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Porto, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2544 / per year *
Termin składania wniosków
02 Aug 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* Tabela obowiązująca na rok akademicki 2022/2023
Wstęp
OGÓLNY OPIS KURSU
Ten kurs ma na celu zapewnienie wysokiego poziomu szkolenia technicznego w zakresie zarządzania międzynarodowymi operacjami handlowymi i przyczyniania się do zrównoważonego międzynarodowego rozwoju firmy poprzez badanie i monitorowanie rynków międzynarodowych, na których działa firma, poszukiwanie / promowanie, negocjowanie, przeprowadzanie i monitorowanie sprzedaży swoich produktów i/lub usług na rynkach zagranicznych oraz optymalizacja procesów importowych.
EFEKTY KSZTAŁCENIA/GŁÓWNE DZIAŁANIA
A) Opracowanie badań rynkowych związanych ze strategicznymi segmentami rynku docelowego firmy, pozycjonowaniem i strategią marketingową na rynkach zagranicznych:
Systematycznie i regularnie gromadzić i analizować różne informacje o produktach/usługach, klientach, konkurencji firmy i innych kontekstowych czynnikach ważnych dla polityki internacjonalizacji firmy;
Analizuj rynek produktów/usług, na których działa, korzystając ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych w stosunku do firmy;
Przygotuj się do podejmowania decyzji;
B) Zarządzanie sprzedażą w kontekście międzynarodowym (eksport):
Perspektywa zdefiniowania dostosowanej oferty handlowej;
Sprzedawaj na rynki zagraniczne;
Zapewnienie śledzenia sprzedaży;
C) Zarządzanie sprzedażą w kontekście międzynarodowym (import):
Stwórz bazę danych potencjalnych dostawców;
Uczestnictwo w procesie negocjacji zakupu.
Zapewnij ciągłość zakupów
D) Koordynacja usług wsparcia importu i eksportu:
Zbierz operacje importowo-eksportowe;
Zapewnienie administracyjnego, proceduralnego i dokumentacyjnego monitoringu operacji importowo-eksportowych;
Koordynuj działania związane z monitorowaniem i oceną zarządzania komercyjnego oraz przyczyniaj się do ich maksymalnej skuteczności.
E) Zarządzanie relacjami handlowymi i zawodowymi w kontekście wielokulturowym:
Wdrożyć elementy komunikacyjne, integrujące aspekty o charakterze wielokulturowym;
Buduj i usprawniaj sieć kontaktów międzynarodowych.
JĘZYK NAUCZANIA: portugalski
Program
TREŚCI KURSU
1. ROK
I semestr
- Ekonomia stosowana
- Podstawy Zarządzania
- Zarządzanie operacjami
- Język hiszpański
- Język angielski
- Systemy informacyjne wspomagające handel międzynarodowy
2 semestr
- Handel międzynarodowy
- Zarządzanie międzynarodowe
- Język hiszpański dla biznesu
- Język angielski stosowany w negocjacjach i sprzedaży
- Język portugalski i techniki komunikacji biznesowej
- Umiejętności miękkie
DRUGI ROK
I semestr
- Prawo międzynarodowe i gospodarcze
- Opodatkowanie portugalskie
- Zarządzanie komercyjne
- Marketing międzynarodowy i usług
- Techniki negocjacji i sprzedaży w kontekście międzynarodowym
- Planowanie i Organizacja Targów i Imprez
2 semestr
- Praktyka
Opłata za program
Galeria
Możliwości związane z karierą
PROFESJONALNE WYJŚCIA:
Przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe towarów i usług na rynkach międzynarodowych | Przedsiębiorstwa zajmujące się importem, dystrybucją i towarami | Międzynarodowe firmy transportowe i logistyczne, a mianowicie spedytorzy | Oficjalni pośrednicy i organy publiczne związane z cłami | Stowarzyszenia i Izby Przemysłowo-Handlowe | Kierownicy Zespołów Sprzedaży.