Szkoła letnia Global Ecologies Studio
Burren College of Art
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Galway, IIrlandia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Miesiąc
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 4800 / per month *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* obejmuje czesne, studia i zakwaterowanie w oparciu o obłożenie pokoi dwuosobowych w apartamentach z własnym wyżywieniem
Wstęp
Szkoła letnia Global Ecologies Studio to połączony kurs studyjny i naukowy oferowany studentom, którzy szukają okazji do zgłębienia swojej praktyki artystycznej podczas badania różnych koncepcji występujących w ekologii i systemach ziemi. Ten kurs z siedzibą w Burren w zachodniej Irlandii zapewnia wyjątkowe doświadczenie i obserwację miejsca do badania związków między krajobrazem a sferą społeczną.
Zbadamy, z połączoną praktyką naukową i artystyczną, w jaki sposób nasze społeczne i ziemskie ekologiczne współistnieją i są ze sobą powiązane. Zbadamy, w jaki sposób wpływy antropogeniczne kształtują interakcje klimatu, oceanów i biosfery na dużą skalę, aby zdefiniować nasze wspólne środowisko. Spotkania klasowe obejmą seminaria dotyczące dyskursu naukowego wokół myśli ekologicznej, a także dyskusje na temat współczesnych praktyk artystycznych prowadzonych przez wykładowców i zaproszonych artystów irlandzkich oraz lokalnych ekspertów z Burren. Ważnym elementem kursu będą liczne wycieczki terenowe i wycieczki po lokalnym krajobrazie i otoczeniu kulturowym. Środowiskowa i społeczna sprawiedliwość, myśl ekologiczna i aktywizm będą głównymi tematami.
Studenci mogą uzyskać do sześciu punktów po pomyślnym ukończeniu szkoły letniej (3 studia, 3 przedmioty ścisłe) na poziomie 200/300.
Ocena będzie oparta na następujących kryteriach:
- Jakość uczestnictwa i aktywnego zaangażowania.
- Jakość badań pierwotnych i wtórnych, w tym dzienników, szkicowników, kreatywnego wkładu, planowania projektów i rozwiązywania problemów.
Uczniowie uczestniczący w zajęciach będą mieli dedykowaną przestrzeń studyjną w celu zgłębienia własnej praktyki twórczej w odpowiedzi na koncepcje przedstawione na zajęciach. Oczekuje się, że uczniowie przeczytają współczesną teorię ekologiczną, napiszą, zbadają i przedstawią swoje odkrycia i pomysły klasie. Udział studentów będzie pochodził z różnych instytucji zajmujących się sztuką i wzornictwem, zrzeszonych w konsorcjum PALS, w ramach programu Association of Independent Colleges of Art & Design (AICAD). Studenci mogą spodziewać się wciągającego, stymulującego i wzbogacającego intelektualnie doświadczenia, które sprzyja krytycznemu dialogowi i międzynarodowej łączności, jednocześnie dążąc do ich własnego rozwoju artystycznego.
Kurs poprowadzą Hugh Pocock i Emily Bosanquet.
Hugh PocockUrodzony w Nowej Zelandii i wychowany w Stanach Zjednoczonych, Hugh Pocock stara się zintegrować dynamikę zjawisk przyrodniczych i kulturowych. Twórczość Pococka zamieszkuje przestrzeń, w której „naturalne” i „technologiczne” są nierozłączne. Materiały organiczne, takie jak woda, powietrze, sól, drewno i ziemia oraz procesy pracy i przemysłu to platformy, na których budowana jest praca Pococka. Historia i metafora relacji człowieka z zasobami naturalnymi, czasem i energią to jedne z zagadnień, które Pocock bada w swoich rzeźbach, instalacjach, performansach i wideo. W ciągu ostatnich dwóch dekad pokazywał swoje prace w Los Angeles, San Francisco, Nowym Jorku, Santa Fe i Baltimore, a także na arenie międzynarodowej w byłym Związku Radzieckim, Niemczech i Chinach. Jego prace były wystawiane w galeriach i muzeach, w tym w Portikus Museum we Frankfurcie w Niemczech, Wexner Museum, Santa Monica Museum of Art i Baltimore Museum of Art. Dzieła Pococka powstały również dla „miejsc niezwiązanych ze sztuką”, takich jak domy prywatne, kina i farmy. Uzyskał tytuł BFA z San Francisco Art Institute, a następnie ukończył studia magisterskie na UCLA w New Genres. Hugh Pocock jest pełnoetatowym członkiem wydziału w Maryland Institute College of Art i współdyrektorem nowego głównego „Ekosystemów, zrównoważonego rozwoju i sprawiedliwości” MICA. Jest stypendystą MICA PALS od 2010 roku. | Emily BosanquetEmily Bosanquet jest nauczycielem przedmiotów ścisłych i przyrodniczych, interesuje się praktykami interdyscyplinarnymi jako sposobem badania powiązań między zjawiskami naturalnymi, dynamiką społeczną i kulturową a instytucjami politycznymi, prawnymi i gospodarczymi, które organizują nasze życie. Bosanquet wykłada w Pacific Northwest College of Art (PNCA), gdzie publikuje i prezentuje na temat metodologii sztuki i nauki. Uczy również przedmiotów ścisłych i przyrodniczych w różnych społecznościach w sektorze szkół publicznych. Bosanquet pracował jako geolog i naukowiec ds. Środowiska w Australii, Azji Południowo-Wschodniej i Stanach Zjednoczonych. Studiowała na Uniwersytecie w Edynburgu w Szkocji i posiada tytuły magisterskie na Uniwersytecie Kalifornijskim w Santa Barbara oraz Lewis & Clark College w Portland w stanie Oregon. Bosanquet jest dyrektorem założycielem Art + Science Initiative w PNCA i przedstawicielem w Partnership for Academic Leadership in Sustainability. Obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora Projektu w 2020 ACIAD / NOAA Fisheries Art & Science Fellowship we współpracy z Independent Colleges of Art & Design i NOAA Fisheries. |
Burren College of Art Summer School oferuje skoncentrowany indywidualny kurs ukierunkowanej i dedykowanej nauki. Program ten, osadzony w historycznie bogatym i wyjątkowym pod względem środowiskowym kontekście Burren na zachodzie Irlandii, ma na celu pomóc uczniom w opracowaniu spójnego zbioru prac wizualnych. Program jest otwarty dla artystów i studentów sztuki, ale może również zainteresować osoby posiadające wiedzę z zakresu historii, archeologii, antropologii, ekologii czy nauk o środowisku. Praktyka artystyczna i jej twórcze metodologie zostaną wykorzystane jako środek do badania interdyscyplinarnych powiązań między określonymi miejscami a tworzącymi je narracjami historycznymi, kulturowymi, społecznymi i środowiskowymi. Projekty studyjne będą kładły nacisk na zaangażowanie w przypisane tematy, z dedykowaną pomocą techniczną odpowiednią dla każdego poziomu i koncentracji ucznia.
Art + Science: Dlaczego jedno i drugie?
To, co jest naprawdę wyjątkowe i wzbogacające w uczęszczaniu na kurs naukowy w połączeniu z praktyką studyjną, to możliwość tworzenia i reagowania na treści naukowe; przekształcenie, tłumaczenie i umiejscowienie nauki w sferze kultury, a tym samym inny rodzaj dostępu, przesłuchania i odpowiedzi. Rozważając problemy społeczne i ekologiczne, z którymi borykamy się jako społeczeństwo - utrata bioróżnorodności, niedobór wody, zmiany klimatyczne, środowisko i sprawiedliwość społeczną - możemy połączyć badania naukowe z kreatywnymi badaniami, tworzeniem i współpracą z naukowcami i społecznościami w celu wspierania nowych krytycznych sposobów zaangażowanie i konceptualizacja obaw.
Global Ecologies Studio będzie rozwijać i informować o Twojej praktyce artystycznej, wspierając Cię, gdy staniesz się niezależnym, krytycznym myślicielem i twórcą otoczonym przez rówieśniczą grupę międzynarodowych artystów, i łącząc Cię z regionalnymi profesjonalistami, gdy poznasz aktualny dyskurs ekologiczny. Będziesz miał dostęp do wykładowców z rozległym doświadczeniem w nauczaniu w szkołach artystycznych i silnych praktykach zawodowych, a także zanurzysz się w fascynującej historii kultury oraz inspirującym i malowniczym pięknie krajobrazu Burren.
Rekrutacja
W odpowiedzi na zmieniającą się sytuację związaną z pandemią koronawirusa przesunęliśmy tegoroczną letnią szkołę Global Ecologies Studio na lato 2021 i obecnie przyjmujemy zgłoszenia na bieżąco do 29 stycznia 2021 r. Jeśli wystąpią jakiekolwiek ograniczenia, które uniemożliwiłyby studentom podróżując do Irlandii przed rozpoczęciem programu, możemy przedłużyć naszą politykę zwrotów, aby móc zapewnić pełny zwrot kosztów do dwóch tygodni przed rozpoczęciem Letniej Szkoły.
Do składania wniosków zapraszamy studentów studiów licencjackich, a także doktorantów, niezależnych artystów lub zainteresowanych badaczy z pokrewnych dziedzin nauk humanistycznych i przyrodniczych.
Aby dowiedzieć się, kim jesteś jako artysta i jak wyrażasz swoje pomysły i koncepcje na piśmie, w ramach procesu aplikacyjnego prosimy o przesłanie do rozważenia następujących informacji:
- 3-10 zdjęć ostatniej pracy
- Próbka pisania z ostatnich zajęć licencjackich. Może to być długi lub krótki materiał pisemny, który może być narracją opartą na badaniach lub bardziej osobistą.
- Oświadczenie intencji (krótkie oświadczenie, składające się z około 500 słów, przedstawiające, co chcesz osiągnąć dzięki czasowi spędzonemu w Burren College of Art ).
- Transkrypcja
- Jeden list polecający
Wszystkie materiały aplikacyjne można przesyłać online za pośrednictwem portalu AICAD SlideRoom.
Opłaty za naukę
Opłata za program 4-tygodniowy wynosi 4620 € i obejmuje czesne, studia i zakwaterowanie w oparciu o obłożenie pokoju dwuosobowego w mieszkaniu z własnym wyżywieniem.
Zasady anulowania
Wszystkie czesne i opłaty należy uregulować co najmniej 4 tygodnie przed rozpoczęciem programu. Burren College of Art nie zobowiązuje się do zwrotu jakiejkolwiek opłaty lub jej części po tej dacie.
Rekrutacja
Program
Po pomyślnym ukończeniu szkoły letniej (3 studia, 3 nauki) poziom 200/300 studenci mogą otrzymać do sześciu punktów.
Ocena będzie oparta na następujących kryteriach:
- Jakość uczestnictwa i aktywnego zaangażowania.
- Jakość badań pierwotnych i wtórnych, w tym dzienniki, szkicowniki, wkład kreatywny, planowanie i rozwiązywanie projektów.
Uczestniczący studenci będą mieli wydzieloną przestrzeń studyjną, aby zbadać własną praktykę twórczą w odpowiedzi na koncepcje przedstawione na zajęciach. Oczekuje się, że uczniowie będą czytać współczesną teorię ekologiczną, pisać, badać i przedstawiać swoje odkrycia i pomysły na zajęciach. Udział studentów będzie pochodził z różnych instytucji artystycznych i projektowych związanych z konsorcjum PALS, programem Stowarzyszenia Niezależnych Uczelni Sztuki i Projektowania (AICAD). Studenci mogą przewidywać wciągające, stymulujące i wzbogacające intelektualnie doświadczenie, które sprzyja krytycznemu dialogowi i międzynarodowej łączności, jednocześnie dążąc do własnego rozwoju artystycznego.
Kurs będzie prowadzony wspólnie przez Hugh Pococka i Tamaru Hunt-Joshi.
Wynik programu
Sztuka + nauka: Dlaczego warto robić jedno i drugie?
To, co jest naprawdę wyjątkowe i wzbogacające w kursie naukowym w połączeniu z praktyką studyjną, to możliwość tworzenia i reagowania na treści naukowe; przekształcanie, tłumaczenie i umiejscawianie nauki w sferze kultury, co pozwala na inny rodzaj dostępu, przesłuchania i reakcji. Rozważając społeczne i ekologiczne problemy, z którymi borykamy się jako społeczeństwo - utratę różnorodności biologicznej, niedobór wody, zmiany klimatyczne, sprawiedliwość ekologiczną i społeczną - możemy połączyć badania naukowe z kreatywnymi badaniami, tworzeniem i współpracą z naukowcami i społecznościami, aby wspierać nowe, krytyczne sposoby angażowania się i konceptualizowania tych problemów.
Global Ecologies Studio rozwinie i poinformuje twoją praktykę artystyczną, wspierając cię, gdy staniesz się niezależnym krytycznym myślicielem i twórcą otoczonym przez grupę rówieśniczą międzynarodowych artystów, a także łącząc cię z regionalnymi profesjonalistami, gdy zdobędziesz znajomość aktualnego dyskursu ekologicznego. Będziesz miał dostęp do wydziału z bogatym doświadczeniem w nauczaniu w uczelniach artystycznych i z silnymi praktykami zawodowymi, a także będziesz zanurzony w fascynującej historii kultury i inspirującym i malowniczym pięknie krajobrazu Burren.