Strategia HR i doskonałość w zarządzaniu strategicznym
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 weeks
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 5775 / per course
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Uczestnicząc w tym kursie, poznasz określoną rolę, która jest wymagana od strategicznego menedżera w organizacji.
Podstawowy charakter organizacji się nie zmienił, tempo zmian jest coraz szybsze. W HR, podobnie jak w wielu innych częściach organizacji, jesteśmy proszeni o osiągnięcie więcej przy tych samych lub mniejszych zasobach. To jest czas, abyś był jeszcze bardziej strategiczny w swoich perspektywach i działaniach. Wykonywanie codziennych zadań nie gwarantuje już nikomu zatrudnienia. Musimy myśleć i działać w bardziej przemyślany i strategiczny sposób, aby zwiększyć wartość naszej organizacji i pracy. Ten kurs przeprowadzi Cię przez niezbędne kroki, aby to osiągnąć.
Kurs obejmuje wizyty na miejscu w organizacjach związanych z kursem, dzięki czemu delegaci mogą zrozumieć, jak ich współcześni funkcjonują w prawdziwym świecie.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauczania, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań mające na celu zastosowanie zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po zakończeniu kursu jest również dostępne w związku z wdrażaniem planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Program
Zdolność operacyjna
- Modelowanie biznesowe
- Odporne łańcuchy dostaw
- Zapewnienie jakości
- Systemy odchudzone
Planowanie strategiczne
- Cykl planowania strategicznego
- Przejrzyj i odśwież
- Korekty przyrostowe a poważna restrukturyzacja
Wiodąca zmiana strategiczna
- Czynniki napędzające zmiany
- Budowanie i zdobywanie wsparcia
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie zmianami
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Strategia HR
- Strategiczny charakter HR
- Modele HR - mocne i słabe strony
- Strategiczny model partnera biznesowego
Strategia rozwoju organizacji
- Działania rozwojowe organizacyjne
- Formułowanie i wdrażanie strategii OD
- Zmiana kultury
Strategia zarządzania wiedzą
- Dwa rodzaje wiedzy
- Zestaw narzędzi do zarządzania wiedzą
- Zarządzanie wiedzą jako część kultury organizacyjnej
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Docelowi odbiorcy
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Dyrektorzy i zastępcy dyrektorów na szczeblu zarządu oraz wszyscy inni kierownicy wyższego szczebla, którzy są odpowiedzialni za osiągnięcie strategicznych celów organizacji i mogą przeznaczyć zasoby, aby je osiągnąć.
- Dyrektorzy HR
- Szefowie funkcji HR
- Partnerzy biznesowi HR
- Starsi menedżerowie HR, menedżerowie, doradcy i oficerowie, którzy chcą przyczynić się do rozwoju i wdrażania strategii HR.
- Dyrektorzy, prezesi, członkowie zarządu, szefowie działów i wszyscy na najwyższych szczeblach organizacji zainteresowani pogłębieniem wiedzy na temat strategicznego ZZL.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie zrozumieć:
- Rola strategicznego lidera - w szczególności jego związek z finansami, zasobami ludzkimi, danymi / informacjami i zdolnością operacyjną organizacji do realizacji celów strategicznych.
- Strategiczny charakter HR.
- Proces formułowania i wdrażania strategii rozwoju organizacji.
- Znaczenie i znaczenie zarządzania kapitałem ludzkim (HCM).
- Podejścia do rozwoju strategii zarządzania wiedzą.
- Praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki zawodowe w Twojej dziedzinie.
- Jak wdrożyć Plan Działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.