Program językowy
Toronto International College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Toronto, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
7 - 35 weeks
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 3000 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* ESL - IELTS $2800
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Angielski jako drugi język (ESL)
Studenci mają różne potrzeby, jeśli chodzi o naukę języka angielskiego. Dla niektórych studentów niezbędna jest praca nad podstawami języka angielskiego, podczas gdy dla innych nacisk kładziony jest na akademicki angielski i techniki komunikacyjne wymagane na studiach uniwersyteckich, takie jak pisanie esejów i raportów, prezentacje, dyskusje grupowe. Inni muszą doskonalić swoje umiejętności biznesowego języka angielskiego, aby rozpocząć karierę zawodową w międzynarodowym środowisku.
Nasze intensywne siedmiotygodniowe moduły obejmują różnorodne przedmioty, o poziomach trudności od podstawowego do zaawansowanego.
Program ESL zapewnia wszechstronne podstawy umiejętności pisania, konwersacji, wymowy, czytania i słuchania.
Istnieją cztery rodzaje kursów ogólnego języka angielskiego, które stanowią podstawę do opanowania podstawowych umiejętności językowych:
- Czytanie i pisanie
- Słuchanie i mówienie
- Ćwiczenia gramatyczne
- Angielski przez media
Kiedy uczniowie zostaną przyjęci do Toronto International College , muszą przystąpić do testu kwalifikacyjnego z języka angielskiego. Po zapoznaniu się z wynikami testu, nasz dział języka angielskiego decyduje o odpowiednim poziomie ESL dla każdego ucznia. Pod koniec każdego modułu uczniowie przystępują do egzaminu z angielskiego benchmarku, aby dowiedzieć się, czy poczynili wystarczające postępy, aby przejść do następnego poziomu.
Wszyscy instruktorzy ESL to wysoko wykwalifikowani profesjonaliści z dyplomami najlepszych kanadyjskich uniwersytetów. Nie tylko posiadają certyfikaty TESOL od wiodących kanadyjskich instytucji, ale mają również doświadczenie w nauczaniu międzynarodowych uczniów ESL. Oprócz wiedzy zawodowej są przyjaźni, przystępni i chętni do pomocy.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Program
Kodeks Ministerstwa ESLAO
Słuchanie i mówienie
Jednym z celów zajęć podstawowych jest nauka słownictwa poprzez mówienie i słuchanie różnych zasobów multimedialnych, takich jak filmy, wideo i muzyka. Uczniowie uczą się nowych słów, aby móc zidentyfikować główne idee i szczegóły podczas słuchania radia, wiadomości i innych fragmentów mediów. Lekcje są zaplanowane i opracowane zgodnie z programem nauczania ESL Ministerstwa Edukacji. Aby spełnić oczekiwania programowe, nauczyciele używają, ale nie ograniczają się do jednostek z podręcznika North Star. Zachęca się również nauczycieli do uwzględniania w nauczaniu bieżących wydarzeń i zainteresowań uczniów, aby uczenie się było bardziej autentyczne i przydatne. Wreszcie, wielkość klasy podstawowej jest niewielka, aby uczniowie otrzymali niezbędną uwagę, aby odnieść sukces na następnym poziomie.
Odniesienie: Northstar Listening and Speaking Level 1, piąta edycja
Czytanie i pisanie
Głównym celem tego poziomu jest wyposażenie uczniów w podstawowe umiejętności czytania i pisania. W ten sposób uczniowie nauczą się identyfikować główne idee i czytać szczegółowe informacje w krótkich tekstach, wyciągać wnioski i czytać tabelę. Lektury obejmują broszury informacyjne i artykuły prasowe, listy i wywiady. Ćwiczenia słownictwa dotyczą takich zagadnień, jak definicja słowa, użycie wskazówek kontekstowych i klasyfikacja słownictwa. Jednocześnie wprowadzone ćwiczenia gramatyczne (np. proste czasy teraźniejsze, przeszłe i przyszłe) pomagają uczniom w pisaniu. Sekcja pisania na tym poziomie proponuje pisanie zadań, takich jak uzupełnianie zdań, sporządzanie listy i pisanie listu do redaktora.
Odniesienie: Northstar Reading and Writing Level 1, wydanie piąte
Gramatyka i struktura zdań
Kurs uczy podstawowej gramatyki języka angielskiego – formalnych zasad i podstawowych struktur języka – w różnych kontekstach. Jako taki, podręcznik do kursu zapoznaje studentów z określonymi zagadnieniami gramatycznymi (np. czasownik be: teraźniejszość i przeszłość) oraz strukturami językowymi (np. ustawione progresywne: zdania twierdzące i przeczące). Ćwiczenia jednostkowe są ze sobą powiązane tematycznie i opierają się na czteroetapowym podejściu, które powtarza się na wszystkich wyższych poziomach:
gramatyka w kontekście – pokazuje nowe struktury w naturalnych kontekstach (artykuły, wywiady)
prezentacja gramatyczna – przedstawia strukturę w przejrzystych i przystępnych wykresach, notatkach itp.
skoncentrowana praktyka – zarówno forma, jak i znaczenie nowej struktury podane są w licznych ćwiczeniach
praktyka komunikacyjna – pozwala uczniom na swobodne i kreatywne wykorzystanie nowej struktury w motywowaniu do zajęć otwartych.
Odniesienie: Skup się na gramatyce 2 – zintegrowane podejście do umiejętności, wydanie piąte
Kodeks Ministerstwa ESLBO
Słuchanie i mówienie
Uczniowie poznają nowe słownictwo i zwroty używane w naszej dzisiejszej kulturze społecznej (slang i idiomy); ponadto więcej czasu poświęca się na prawidłowe wymawianie słów i poprawne używanie nowo poznanych słów w zdaniach i odpowiednich kontekstach. Uczniowie uczą się umiejętności mówienia, takich jak akcent słowny i intonacja, a także umiejętności towarzyskich, takich jak niezgadzanie się z innymi i zadawanie pytań w uprzejmy sposób. Uczniowie uczą się słyszeć ton głosu, który przekazuje różne znaczenia i emocje; ćwiczą również słuchanie głównych pomysłów i szczegółów, a mówcy w ćwiczeniach ze słuchania mówią w szybszym tempie. Lekcje zaplanowane są zgodnie z oczekiwaniami i wytycznymi Ministerstwa Edukacji w zakresie programów nauczania.
Odniesienie: Northstar Listening and Speaking Level 2, wydanie piąte
Czytanie i pisanie
Na tym poziomie uczniowie wykorzystują różne narzędzia i strategie do zrozumienia wyborów do czytania. Będą szukać głównych idei i szczegółów w różnych pozycjach literackich (np. artykułach naukowych, blogach i gazetach). Uczniowie będą również integrować umiejętności czytania, takie jak identyfikowanie tematu czytania i kontrastowanie dwóch odczytów z innych różnych gatunków. Poziom koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania przez uczniów, a także budowaniu słownictwa poprzez praktykę, zwiększoną ekspozycję na nowy materiał i kreatywne zastosowania praktyczne (np. akapity z opiniami i opisami, listy perswazyjne). Sekcja gramatyczna komponentu pisania oferuje zwięzły prezentacja różnych struktur gramatycznych.
Odniesienie: Northstar Reading and Writing Level 2, wydanie piąte
Gramatyka i struktura zdań
Ten poziom ma na celu zaznajomienie studentów z podstawowymi zagadnieniami gramatycznymi na wyższym poziomie trudności. Ćwiczenia podręcznikowe prezentują autentyczny język w różnych rzeczywistych formatach (np. czasopisma, strony internetowe, kwestionariusze). Podręcznik proponuje kontekstowo integracyjne podejście do zdobywania wiedzy gramatycznej – dzięki temu uczniowie mogą słuchać tekstu ćwiczenia na płytach audio CD, aby przyzwyczaić się do rozpoznawania dźwięku różnych struktur gramatycznych w naturalnym kontekście.
Na końcu każdego rozdziału podręcznik zawiera również dodatkowy rozdział poświęcony włączeniu gramatyki do pisma – pisma dotyczą zagadnień teoretycznych zawartych w każdym rozdziale, takich jak modalne i podobne wyrażenia, rzeczowniki i przedimki oraz przymiotniki i przysłówki.
Odniesienie: Skup się na gramatyce 3 – zintegrowane podejście do umiejętności, wydanie piąte
Kodeks Ministerstwa ESLCO
Słuchanie i mówienie
Na tym poziomie uczniowie posiadają słownictwo niezbędne do prowadzenia prostej rozmowy w różnych sytuacjach. Jednym z podkreślanych obszarów jest nauczenie się umiejętności wyrażania i popierania własnych opinii i/lub argumentów. Uczniowie w tej klasie omawiają różne zagadnienia i tematy dostarczone przez podręcznik North Star i nauczyciela. Uczniowie uczą się nowego słownictwa i ćwiczą używanie go w autentycznych sytuacjach, takich jak debaty, panele i wywiady. Chociaż uczniowie nadal zdobywają wiedzę i doskonalą swoje umiejętności słuchania i mówienia, w klasie szczególny nacisk kładzie się na przejście od używania języka angielskiego jako środka komunikacji społecznej do używania języka angielskiego do celów akademickich. Dlatego uczniowie uczą się stosować mówiony angielski w różny sposób w zależności od kontekstu.
Odniesienie: Northstar Listening and Speaking Level 3, wydanie piąte
Czytanie i pisanie
W dziale średniozaawansowanym występuje wyższa integracja umiejętności czytania, takich jak przewidywanie, wyciąganie wniosków i analizowanie w materiale podręcznikowym. Gatunki czytania obejmują artykuły z czasopism i artykułów naukowych, blogi i wiadomości. Istnieje wiele perspektyw na lekturę artykułów, które angażują uczniów w rozwijanie uczestnictwa w pytaniach otwartych, systematyzację informacji i indywidualną ekspresję. Studenci podążają za częścią pisemną kursu, aby móc komponować różne utwory pisemne różnych gatunków, jednocześnie uwzględniając gramatykę i słownictwo właściwe dla danego poziomu.
Odniesienie: Northstar Reading and Writing Level 3, wydanie piąte
Gramatyka i struktura zdań
Podręcznik bardziej intensywnie koncentruje się na ćwiczeniach kontrolowanych (np. rozpoznawanie i redagowanie typowych błędów gramatycznych) i komunikacyjnych (np. ćwiczenia słuchania ukierunkowane na ogólne zrozumienie). Podczas gdy uczniowie oczekują i muszą nauczyć się formalnych zasad języka angielskiego, ważne jest, aby ćwiczyli struktury poznane w różnych kontekstach, aby je przyswoić i opanować. Podręcznik zawiera mnóstwo ćwiczeń kontrolowanych i komunikacyjnych, dzięki czemu uczniowie mogą wypełnić lukę między znajomością zasad gramatycznych a ich stosowaniem. Wiele działań każdej jednostki daje możliwość krytycznego myślenia, jednocześnie umożliwiając uczniom spersonalizowanie tego, czego się nauczyli.
Odniesienie: Skup się na gramatyce 4 – zintegrowane podejście do umiejętności, wydanie piąte
Kodeks Ministerstwa ESLDO
Słuchanie i mówienie
Ten poziom integruje gramatykę, słownictwo i kulturę w jednostkach, zapewniając uczniom systematyczną i wielokrotną ekspozycję na formy językowe w różnych kontekstach. Ćwiczenia ze słuchu na tym poziomie angażują uczniów, łączą ich z językiem używanym poza klasą i zachęcają do wyrażania osobistych opinii i krytycznego myślenia. Ćwiczenia ze zrozumieniem nie tylko prowadzą uczniów do zrozumienia i doceniania autentycznych materiałów (np. reportażu radiowego, wykładu, innych gatunków), ale także zachęcają uczniów do używania odpowiednich umiejętności językowych do analizowania i wyrażania swoich pomysłów. W ten sposób uczniowie będą ćwiczyć więcej umiejętności, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w autentycznych warunkach akademickich i na standardowych testach.
Odniesienie: Northstar Listening and Speaking Level 4, wydanie piąte
Czytanie i pisanie
Studenci będą czytać i oceniać różne rodzaje tekstów. Kurs dotyczy przejścia do bardziej złożonych umiejętności akademickich, takich jak umiejętności krytyczne i analityczne, synteza i klasyfikacja informacji. W szczególności komponent krytycznego myślenia ma na celu poprawę podstawowych umiejętności czytania, takich jak wyciąganie logicznych wniosków, znajdowanie korelacji i rozróżnianie głównych idei i szczegółów. Komponent analityczny ma na celu rozwinięcie umiejętności, takich jak ponowna ocena założeń, analiza rozwoju argumentu i rozpoznanie wagi szczegółów we wspieraniu głównej idei. W części pisemnej kursu studenci angażują się w zadania badawcze i dociekające, które przygotowują ich do różnych celów akademickich. Następnie uczą się technik powtarzania na poziomie zdań i akapitów, aby pomóc im w dążeniu do spójności i jedności w pisaniu.
Odniesienie: Northstar Reading and Writing Level 4, wydanie piąte
Gramatyka i struktura zdań
Podstawowym celem kursu w ogóle, aw szczególności na tym poziomie, jest zdobycie przez studentów pewności co do umiejętności poprawnego i płynnego mówienia i pisania po angielsku. Bardziej skoncentrowana praktyka sugeruje różne rodzaje ćwiczeń, które prowadzą uczniów od rozpoznawania do dokładnego tworzenia struktury gramatycznej (np. odkrywanie gramatyki: wymień proste czasowniki nieregularne przeszłe w czytaniu otwierającym). Nacisk kładziony jest na proces pisania, który przedstawia treści akademickie dotyczące między innymi takich zagadnień, jak struktura zdania, pisanie w mowie bezpośredniej i pośredniej oraz interpunkcja w zdaniach przymiotnikowych. Dzięki podstawowym umiejętnościom, takim jak słuchanie, czytanie, mówienie i pisanie, unikalna metodologia oferowana przez serię Focus on Grammar pomaga uczniom zrozumieć i ćwiczyć gramatykę angielską.
Odniesienie: Skup się na gramatyce 5 – zintegrowane podejście do umiejętności, wydanie piąte
Kodeks Ministerstwa ESLEO
Słuchanie i mówienie
Informacje i działania na tym poziomie promują lepszą integrację krytycznego myślenia i większy nacisk na umiejętności akademickie, takie jak synteza, wyciąganie wniosków i robienie notatek. Uczniowie mają za zadanie wziąć to, czego się nauczyli, uporządkować informacje i zsyntetyzować je w sensowny sposób. Kulminacyjne produktywne zadanie – opanowanie umiejętności słuchania i języka mówionego przez uczniów – pobudza treści, język i umiejętności krytycznego myślenia. Ćwiczenia, budując umiejętności i zgłębiając pomysły, pomagają uczniom uczestniczyć w dyskusjach i podtrzymywać rozmowy o coraz bardziej wyrafinowanym charakterze.
Odniesienie: Northstar Listening and Speaking Level 5, wydanie piąte
Czytanie i pisanie
Na zaawansowanym poziomie czytania i pisania uczniowie wdrażają krytyczne myślenie, analizę, syntezę i wnioskowanie w celu poprawy umiejętności akademickich i osiągnięcia sukcesu w klasie i na standardowych testach. Rodzaje materiałów do czytania obejmują artykuły naukowe, literaturę i inne gatunki. Sekcja słownictwa prowadzi uczniów od powtórki do przyswajania nowego słownictwa, ćwiczenia i twórczego rozwijania jego używania. Sekcja gramatyczna oferuje zwięzłą prezentację i ukierunkowaną praktykę przydatnych struktur do pisania (np. kolokacje: rzeczowniki i czasowniki, identyfikujące zdania przymiotnikowe, łączniki dyskursu wyrażające przyczynę i skutek). Zintegrowana sekcja pisania poprowadzi uczniów przez proces pisania z angażującymi zadaniami pisarskimi, skupiającymi się na różnych trybach retorycznych.
Odniesienie: Northstar Reading and Writing Level 5, wydanie piąte
Zaawansowane pisanie esejów
Kurs proponuje wiele technik i procedur pisania oraz wzbogaca terminologię techniczną nabytą już na wcześniejszych poziomach (np. język figuratywny, semantykę słów i zwięzłość). Nacisk kładzie się na najważniejsze aspekty procesu pisania, takie jak organizacja akapitów i esejów, oświadczenie o pracy dyplomowej i rozważenie aujence, z treścią i logicznym postępem w centrum strategii pisania. Planowanie i kształtowanie, poprawianie szkiców i redagowanie to jedne z technik pisania esejów kluczowych dla kursu pisania esejów. Inne funkcje kursu poświęcone są ustalaniu kontekstu pisania, ocenie źródeł i powiązaniu krytycznego myślenia z pisaniem. Kurs oferuje różnorodne informacje mające na celu rozwinięcie umiejętności pisania i jasnego komunikowania się uczniów.
Rankingi
Dowiedz się więcej tutaj!
O szkole
pytania
Podobne kursy
Intensywny angielski
- Port Angeles, Stany Zjednoczone
Intensywne Centrum Języka Angielskiego
- St. Cloud, Stany Zjednoczone
- Plymouth, Stany Zjednoczone
Angielski jako drugi język
- Santa Barbara, Stany Zjednoczone