Podstawy zarządzania jakością
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Uczestnicząc w tym kursie rozwiniesz swoją podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania jakością. Kurs pomoże Ci zrozumieć narzędzia i techniki skutecznego programu zarządzania jakością.
Kurs obejmie również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Zrozumienie jakości
- Zarządzanie i jakość
- Cena jakości
- Ludzie, procesy i systemy
- Filozofia Total Quality Management
Przywództwo w zarządzaniu jakością
- Przywództwo podstawą TQM
- jakości Role i obowiązki przywódcze
- Zarządzanie jakością a przywództwo jakości
- Przywództwo operacyjne a przywództwo strategiczne
Sześciopoziomowy model adopcji TQM
- Poziom 1 – Niezaangażowany
- Poziom 2 – Włóczędzy
- Poziom 3 – Popychacze narzędzi
- Poziom 4 – Polepszacze
- Poziom 5 – Zdobywcy nagród
- Poziom 6 – Światowej klasy
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Dyrektorzy operacyjni
- Konserwacja głowic i zarządzanie operacjami.
- Kadra kierownicza wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i urzędnicy, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu zarządzania jakością.
Wyniki nauki
Uczestnicząc w tym kursie:
- Rozwiń wszechstronne docenienie roli jakości w odnoszących sukcesy organizacjach.
- Zrozum znaczenie przywództwa w osiąganiu światowej klasy standardów jakości.
- Oceń różne poziomy jakości w Twojej organizacji.
- Doceń umiejętności potrzebne do zarządzania środowiskiem.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.