Podstawy operacji bankowych
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs koncentruje się na kluczowych elementach operacyjnych dostarczania klientom wysokiej jakości usług bankowych.
Kurs obejmie również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Doskonałość operacji bankowych
- Czym jest doskonałość operacyjna w bankowości?
- Zasady doskonałości operacyjnej
- Modele doskonałości operacyjnej
- Planowanie wdrożenia
Operacje bankowe – doświadczenie klienta
- Źródła skarg klientów
- Tworzenie programu doskonalenia
- Korzyści z tworzenia lepszego doświadczenia klienta
- Utrzymanie poprawy poprzez zwinność
Operacje bankowe – kultura i postępowanie
- Wyzwanie zmiany kulturowej
- Zachowanie i upodmiotowienie
- Potrzeba dyscypliny przywódczej
- Zintegrowane podejście do zrównoważonych zmian
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Pracownicy bankowi, którzy chcą/potrzebują poszerzyć/pogłębić swoją wiedzę na temat czynników wpływających na działalność bankową.
- Tym, którzy chcą uzyskać kompleksowy wgląd w operacje bankowe.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz:
- Doceń, jak doskonałość usług jest aktem przekraczania oczekiwań klientów.
- Zrozum, dlaczego doświadczenie klienta wykracza poza obsługę klienta.
- Zrozum, dlaczego kultura determinuje zaangażowanie organizacji w poziom i spójność świadczenia usług.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.