Podstawy nauki i rozwoju
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs poprowadzi Cię przez wiedzę i umiejętności potrzebne do opracowania i prowadzenia efektywnej jednostki L&D w HR, która jest ściśle dostosowana do ogólnej strategii organizacji.
Kurs obejmuje również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Potrzeba L&D w organizacjach
- Zrozumienie organizacji
- Cel organizacji
- Struktury organizacyjne
- Cel uczenia się i rozwoju
Organizacja ucząca się
- Charakterystyka organizacji uczącej się
- Pięć dyscyplin organizacji uczącej się
- Budowanie organizacji uczącej się
- Bariery dla organizacji uczącej się
Tworzenie kultury uczenia się
- Kultura organizacyjna i nauka
- Nauka organizacyjna, nauka zespołowa i nauka indywidualna
- Kroki tworzenia kultury uczenia się
- Tworzenie odpowiedniego środowiska do nauki
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- dyrektorzy HR
- Kierownicy funkcji HR
- HR partnerów biznesowych
- Kadra kierownicza wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i urzędnicy, którzy chcą przyczynić się do rozwoju i realizacji strategii HR.
- Dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy firm, szefowie departamentów oraz wszyscy na najwyższych szczeblach organizacji zainteresowani pogłębieniem wiedzy z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Zrozum rolę L&D w ZZL i szerszej organizacji.
- Rozwijaj umiejętności potrzebne do stworzenia organizacji uczącej się i zakorzenienia kultury uczenia się.
- Doceń kroki wymagane do opracowania skutecznej strategii L&D.
- Usprawnij realizację L&D w swojej organizacji.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.