Menedżer ds. relacji z klientami
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs szkoleniowy CRM ma na celu dostarczenie wszechstronnego zestawu umiejętności i wiedzy, aby jak najlepiej wykorzystać swój system CRM.
Kurs obejmie również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Wprowadzenie do zarządzania relacjami z klientami
- Co to jest CRM?
- Opanowanie relacji
- Cykl życia klienta – pozyskiwanie klienta
- Cykl życia klienta – utrzymanie i rozwój klienta
Zarządzanie relacjami z klientami – wdrożenie
- Zdefiniuj strategię i filozofię CRM
- Zapewnij sobie poparcie najwyższego kierownictwa
- Opracuj plan zarządzania zmianą
- Płynnie wdroż swój CRM
- Poznaj kluczowe czynniki sukcesu CRM
Grupa docelowa
To szkolenie CRM jest odpowiednie dla:
- Dyrektorzy Sprzedaży i Marketingu
- Menedżerowie ds. sprzedaży i marketingu, dyrektorzy, praktycy i personel.
- Menedżerowie wyższego i średniego szczebla zajmujący się programami CRM i wdrożeniami systemów.
- Pracownicy, którzy chcą zrozumieć krajobraz CRM.
- Menedżerowie, którzy chcą przenieść strategie zorientowane na klienta na wyższy poziom.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Zrozum rolę CRM w organizacjach.
- Rozwiń umiejętności wdrażania systemu CRM.
- Doceń wymagania budowania doskonałych relacji z klientami.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.
Customer Experience – Zarządzanie relacjami
- Jaki jest związek?
- Jakość relacji
- Zadowolenie klienta, lojalność i wyniki biznesowe
- Badanie łańcucha satysfakcja-zysk
- Teorie zarządzania relacjami
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań