Marketing strategiczny
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Wiodące organizacje na świecie uznają i uznają, że strategie marketingowe mogą zapewnić przewagę konkurencyjną. Gdy istnieje podejście zorientowane na marketing w planowaniu marketingowym, możemy na nowo zdefiniować wartości, które prowadzą do udanych strategicznych planów marketingowych. Ten kurs koncentruje się na dostarczaniu wglądu w innowacje przy jednoczesnym zapewnieniu zwrotu z inwestycji dla wszystkich działań marketingowych.
Kurs obejmie również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Strategia marketingowa
- Definiowanie celów marketingowych
- Tworzenie strategii marketingowej
- Elementy planu marketingowego
- Modele marketingowe i studia przypadków
Badania rynku, analityka i wgląd
- Zrozumienie badań pierwotnych i wtórnych
- Rozważania technologiczne w badaniach
- Badania ilościowe i jakościowe
- Analiza trendów i przegląd rynku
Demografia, psychologia konsumenta i psychologia
- Ekonomia behawioralna i marketing
- Postawy, wartości i styl życia
- Psychologia marketingu
- Dane demograficzne i analizy danych
Wizyta na miejscu
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla:
- Media planiści i dyrektorzy ds. marketingu
- Account Managerowie i Brand Managerowie
- Menedżerowie ds. marketingu
- Dyrektorzy ds. rozwoju biznesu
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Wykorzystaj narzędzia analityczne, aby udoskonalić strategię marketingową i efektywność organizacji.
- Kieruj strategią marketingową organizacji, która koncentruje się na zwrocie z inwestycji.
- Określ najlepsze kanały marketingowe i metodologię prowadzenia nienagannych strategicznych kampanii marketingowych.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.