Kursy w College of Medicine
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Al Bukayriyah, Arabia Saudyjska
Języki
Awestyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Wstęp
College of Medicine zobowiązuje się do stosowania programu edukacyjnego opracowanego w celu wyłonienia kompetentnych lekarzy, którzy rozumieją i zaspokajają potrzeby społeczeństwa saudyjskiego oraz świadczą usługi zdrowotne na wysokim poziomie wiedzy i zachowań zawodowych i medycznych, wspartych ich charakterystycznymi umiejętnościami praktycznymi. College of Medicine przyczyni się do rozwoju opieki zdrowotnej w regionie poprzez proekologiczne skupienie się na świadczeniu usług zdrowotnych i aspektach badań związanych ze zdrowiem.
Naszym celem jest:
Wyprodukuj kompetentnych lekarzy o nowoczesnej wiedzy medycznej oraz umiejętnościach zawodowych i praktycznych na wysokim poziomie, którzy potrafią odpowiedzieć na potrzeby i aspiracje społeczności.
Przygotuj się na przyszłą ekspansję w sektorze placówek opieki zdrowotnej i usług w Qassim, rozwijając wyspecjalizowaną siłę roboczą, która pomogłaby w obsłudze, zarządzaniu i utrzymaniu tych placówek oraz przyczyniła się do badań stosowanych związanych z usługami zdrowotnymi w regionie.
Pomóż absolwentom w kontynuowaniu studiów podyplomowych, zapewniając ciągłe programy edukacji medycznej i specjalistyczne kwalifikacje podyplomowe.
Rozpowszechnianie świadomości zdrowotnej i podkreślanie roli uniwersytetu w społeczeństwie.
Doradzaj i udzielaj pomocy medycznej społeczności w dyscyplinach reprezentowanych przez członków wydziału.
Uniwersytet Sulaiman Al-Rajhi przyjął uczenie się oparte na problemach (PBL) jako swoją podstawową metodologię edukacji, aby zapewnić swoim studentom globalne standardy edukacji. PBL to pedagogika zorientowana na studenta, w której studenci uczą się przedmiotu poprzez doświadczenie w rozwiązywaniu problemów. Studenci uczą się zarówno strategii myślenia, jak i wiedzy dziedzinowej. Celem PBL jest pomoc uczniom w rozwijaniu elastycznej wiedzy, umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów, samodzielnego uczenia się, skutecznej współpracy i wewnętrznej motywacji. Uczenie się oparte na problemach to styl aktywnego uczenia się. PBL opiera się na konstruktywistycznej perspektywie w nauce, ponieważ rolą instruktora jest kierowanie procesem uczenia się i kwestionowanie go, a nie wyłącznie dostarczanie wiedzy. Z tej perspektywy informacje zwrotne i refleksja na temat procesu uczenia się i dynamiki grupy są podstawowymi elementami PBL. Studentów uważa się za aktywnych agentów, którzy angażują się w tworzenie wiedzy społecznej. PBL pomaga tworzyć znaczenie i budować osobiste interpretacje tematu w oparciu o doświadczenia i interakcje. PBL pomaga w prowadzeniu studenta od teorii do praktyki podczas ich podróży przez rozwiązanie problemu.