Kurs w komunikacji mody - semestr letni
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Florence, Włochy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 8100 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
05 Feb 2025
* Opłata rejestracyjna 2.000 € Opłata za kurs 6.100 €
Wstęp
Kurs jest prowadzony w języku angielskim.
Harmonogram: Lekcje trwają od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin.
Cel: studenci drugiego roku studiów wyższych na kierunku Komunikacja, Marketing lub Stylizacja Mody oraz dla profesjonalistów pracujących w jednej z tych dziedzin, pragnących osiągnąć rozwój zawodowy oraz dodatkowe umiejętności i wiedzę w określonej dziedzinie.
Metodologia i struktura: Ta ścieżka edukacyjna jest połączeniem lekcji teoretycznych z warsztatami i spotkaniami z przedstawicielami wiodących firm w branży i międzynarodowymi projektantami. Celem kursu jest nauczenie Cię zasad metody projektowania i ich prawidłowego stosowania, rozwoju myślenia analitycznego i krytycznego, umiejętności samodzielnej pracy w zespole, korzystania ze skutecznej komunikacji i umiejętności dawania i otrzymuj konstruktywną informację zwrotną.
Z kulturowego punktu widzenia kurs zajmuje się historyczną i krytyczną analizą głównych stylów zachodniej mody, od jej początków do dziś, ale także fotografii mody, jako odzwierciedleniem ważnych zmian artystycznych, kulturowych i społecznych, które miały miało miejsce z czasem.
W dziedzinie języka wizualnego dużą wagę przywiązuje się do cyfrowego przetwarzania obrazów przy użyciu wysoce technologicznych narzędzi. Zwiększysz swoje umiejętności korzystania z głównych programów do przetwarzania, transformacji, edycji i retuszu obrazów.
Badanie materiałów opiera się na analizie czynników, które przyczyniają się do stworzenia i realizacji kolekcji modowej: od produkcji tkanin po skład elementu odzieży, analizując wszystkie szczegóły.
Edukacja komunikacyjna koncentruje się na prawidłowych metodach i kryteriach tworzenia strategii komunikacyjnej dla mody (od przekazu reklamowego po duże wydarzenie). Badanie semiotyki, tj. Znaków i ich identyfikacji, znaczenia i klasyfikacji, jest szczególnie istotne w przypadku stosowania symboli w reklamie, wydarzeniach i wszelkiego rodzaju komunikacji.
Zdobędziesz przygotowanie do planowania i komunikowania wydarzeń związanych z modą, zaczynając od studium ważnych historii przypadków, a także poznasz najskuteczniejsze metody zarządzania projektem, klientem lub wydarzeniem z narzędziami cyfrowymi w celu zwiększenia zintegrowanych strategii Komunikacja.