Kurs projektowania multimediów i gier
Overseas Chinese University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
100號, Tajwan
Języki
Język angielski,
Forma badania
Poproś o informacje
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Executive Yuan zaplanował, że wschodzące branże, które Tajwan powinien aktywnie promować w przyszłości to: turystyka, biotechnologia, zielona energia, opieka medyczna, dobre rolnictwo i twórczość kulturalna; sześć wschodzących branż; i wybrał cyfrowe życie jako jedną z przyszłych wschodzących branż na Tajwanie. Oczekuje się, że będzie on napędzał nowe technologie, takie jak multimedia online i treści cyfrowe.
Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez Krajową Grupę Promocji Rozwoju Informacji i Komunikacji w Executive Yuan, tajwańska branża treści cyfrowych obejmuje osiem poddziedzin, w tym pięć głównych i trzy pokrewne. Podstawowe branże to gry cyfrowe, animacja komputerowa, cyfrowe audio i wideo, cyfrowe publikacje i zbieranie danych, cyfrowe uczenie się i branże pokrewne to usługi aplikacji mobilnych, usługi sieciowe i oprogramowanie do tworzenia treści.
Oprócz sześciu wschodzących branż, Executive Yuan planuje również być jedną z dziesięciu kluczowych branż usługowych, a branża treści cyfrowych jest jedną z jej kluczowych branż. Do 2013 r. Ogólna wartość produkcji w branży treści cyfrowych na Tajwanie wyniosła około 858,2 miliarda juanów, co stanowi wzrost o około 17,49% w porównaniu z 2012 r. Jeśli chodzi o pięć głównych branż, skala wartości produkcji głównych branż jest 319,4 miliarda juanów, wzrost o 29,15% w stosunku do poprzedniego roku, co stanowi około 37,22% całej branży.
Dlatego w 101 roku nasza szkoła powołała Dział Multimediów i Projektowania Gier w ramach Szkoły Projektowania i Informacji, mając nadzieję stać się kolebką talentów projektowania mediów cyfrowych łączących animację filmową i telewizyjną z grami interaktywnymi oraz współpracować z krajem nad rozwojem przemysł treści cyfrowych, kształcenie studentów, aby stali się talentami projektowymi z humanistyczną estetyką, możliwościami zastosowania technologii cyfrowej, animacją filmową i telewizyjną, grą interaktywną, mają również humanistyczne cechy sztuk wyzwolonych i dobrą postawę zawodową, mogą wypełniać obowiązki społeczne, dostosowywać się do wartości społecznych, a także mają integrację z mediami cyfrowymi i projektowanie wizualne Podstawową wiedzę zawodową, utalentowani w zakresie projektowania integracji multimediów, którzy potrafią integrować się w różnych dziedzinach i potrafią korzystać z profesjonalnych możliwości oprogramowania.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Dyplom z komunikacji multimedialnej (z koncentracją biznesową)
- Winnipeg, Kanada
Associate of Arts w sztuce wideo
- Berkeley, Stany Zjednoczone
Świadectwo Podyplomowe w Interaktywnym Zarządzaniu Mediami
- Toronto, Kanada