Doskonałość w nauce i rozwoju
London Business Training & Consulting
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 tydzień
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Przegląd
Ten kurs ma na celu rozwijanie Twojej wiedzy i umiejętności w zakresie projektowania, poświęcania i dostarczania światowej klasy praktyki L&D w Twojej organizacji. Wyposaży Cię we wszystkie narzędzia potrzebne do efektywnego prowadzenia L&D w nowoczesnej organizacji.
Kurs obejmuje również wizytę na miejscu w organizacji związanej z kursem, aby delegaci mogli zrozumieć, jak ich rówieśnicy funkcjonują w świecie rzeczywistym.
Kurs zakończy się podsumowaniem kluczowych punktów nauki, po którym nastąpi ćwiczenie planowania działań w celu zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności natychmiast po powrocie do pracy. Wsparcie po kursie jest również dostępne w związku z realizacją twojego planu działania, do sześciu (6) miesięcy po ukończeniu kursu.
Porządek obrad
Analiza potrzeb L&D
- Definiowanie potrzeb w zakresie nauki i rozwoju
- Identyfikacja potrzeb edukacyjnych
- Wychwytywanie, analizowanie i raportowanie potrzeb edukacyjnych
- Ustalanie priorytetów L&D
Wybór, projekt i realizacja programu szkoleniowego
- Ustalanie celów, celów i efektów uczenia się
- Ustalenie treści nauczania
- Metody szkolenia i nauki
- Zasoby szkoleniowe
Ocena skuteczności szkolenia
- Ocena szkolenia – model Kirkpatricka
- Planowanie oceny
- Metody oceny
- ROI dla L&D
- Dostarczanie opinii
Wizyta w witrynie
- Wizyta przemysłowa w odpowiedniej organizacji.
- Wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie firm.
- Okazja do nauki poprzez interakcję z praktykującymi profesjonalistami.
Przegląd kursu
- Podsumowanie i podsumowanie kluczowych celów nauczania
- Planowanie działań
Grupa docelowa
Ten kurs jest odpowiedni dla
- dyrektorzy HR
- Kierownicy funkcji HR
- HR partnerów biznesowych
- Kadra kierownicza wyższego szczebla, menedżerowie, doradcy i urzędnicy, którzy chcą przyczynić się do rozwoju i realizacji strategii HR.
- Dyrektorzy generalni, prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy firm, szefowie departamentów oraz wszyscy na najwyższych szczeblach organizacji zainteresowani pogłębieniem wiedzy z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi.
Wyniki nauki
Po ukończeniu tego kursu będziesz w stanie:
- Rozwijaj swoje umiejętności analityczne, aby tworzyć oceny L&D.
- Zapoznaj się z podstawowymi umiejętnościami wymaganymi do projektowania i dostarczania doskonałych programów szkoleniowych.
- Doceń elementy i znaczenie oceny wyników L&D.
- Rozwiń praktyczne spojrzenie na współczesne praktyki pracy w swojej dziedzinie.
- Wdróż plan działania w swoim miejscu pracy, korzystając z wiedzy i umiejętności zdobytych podczas kursu.